Horloge tot €750 gezocht!

Ik wil er een horloge bij hebben en heb een budget van €500 tot €750 te besteden. Iets daarboven mag ook. De vereisten:

  • Swiss Made( of Duits)
  • van een aansprekend merk. Tag Heuer, Rolex, Omega, Breitling wordt allemaal overwogen. Ik weet dat het een zeeeer low-range horloge wordt van deze merken die normaal in de duizenden euro’s lopen, maar dat maakt me niet heel veel uit.
  • het liefst mechanisch, maar het hoeft niet.
  • Diameter > 34 mm

Heb je zelf nog wat liggen? Laat het me alsjeblieft vooral weten! Een Rolex lijkt me leuk, maar ik denk niet dat het me gaat lukken. Laat alsjeblieft uw ideeën horen!

In die prijsklasse zou ik eerder bij Tissot, Meistersinger, Junghans,… gaan zien.

Snap ik, maar het wordt sowieso een tweedehands. Ik heb een TAG op het oog, maar ik neem alles in overweging. Laat je vooral niet afschrikken.

Een vintage Omega moet nog wel kunnen hoor.

b.v. deze kost nu EUR 750

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,1565592,1855652#msg-1855652

Ook een stalen Seamaster of de Ville is wel te vinden voor deze prijs.

Vintage zal het wel worden ja. Een Speedmaster automatic (zonder band)lijkt me ook gaaf. Of een MK 2/3.

Vorige week wilde je je Seiko weg doen voor een Hamilton van €500,- en toen had je het geld niet. Ik zou zeggen, grijp nu je kans! :slight_smile:

Henkjan91 Schreef:

Ik wil er een horloge bij hebben en heb een budget
van €500 tot €750 te besteden. Iets daarboven mag
ook. De vereisten:

  • Swiss Made( of Duits)
  • van een aansprekend merk. Tag Heuer, Rolex,
    Omega, Breitling wordt allemaal overwogen. Ik weet
    dat het een zeeeer low-range horloge wordt van
    deze merken die normaal in de duizenden euro’s
    lopen, maar dat maakt me niet heel veel uit.
  • het liefst mechanisch, maar het hoeft niet.
  • Diameter > 34 mm

Heb je zelf nog wat liggen? Laat het me
alsjeblieft vooral weten! Een Rolex lijkt me leuk,
maar ik denk niet dat het me gaat lukken. Laat
alsjeblieft uw ideeën horen!

ik kan met nog herinneren dat tag heuer van die relatief goedkope formula 1 (chrono’s) had

Lijkt ook beter om te kijken voor bv tissot, longines, certina enz.

Wat denk je voor dat budget voor rolex te vinden…

Zelf heb ik na lang zoeken een omega seamaster 300m quartz gevonden voor 650

bedankt, maar hoe snobistisch ook, die heb ik al. Deze:

Zoiets lijkt me wat ja, Longines vind ik ook mooi. Wat voor Rolex? Zoiets heb ik voor ogen: http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,1910442

Maar dan zonder stalen band en in mindere conditie, geen probleem.

PB verstuurd.

Ik sta nu open voor al uw voorstellen, roept u maar! Dus het hoeft niet een van de bovengenoemde merken te zijn, ook Edox of zo is welkom.

Ik denk dat je beter een horloge van een merk van het iets lagere segment kan kopen dan een volledig afgeragde Rolex, puur omdat Rolex een mooi merk is. Je moet niet vergeten dat als je het horloge dan eens zou opsturen voor een service, je een godsvermogen kwijt bent.

Kijk ook eens bij Oris, dat lukt ook nog wel voor 750,-

Verder ben ik het met de rest eens dat de keuze een stuk breder wordt als je ook in een iets lager segment gaat kijken.

Brand je vingers niet aan een erg goedkope Rolex.

Voor iets meer geld zou je een deze kunnen kopen (Rolex):
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6641150&rid=0#msg_6641150

Maar ik zou zelf naar Tudor kijken:

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6639767&rid=0#msg_6639767

Tissot T-touch expert titanium iets voor je?

Bedankt voor de tips! Die Rolex overweeg ik zeker, vind ik tot nu toe het leukst. Die Tudor met witte plaat vind ik mooier, ziet er ook minder afgeragd uit. Neem ik ook in overweging.

Kijk eens op chrono24.nl Daar is genoeg te vinden voor jouw budget.

Deze Breitling Colt bijvoorbeeld, de vraagprijs is precies 750 euro. En ziet er nog uit als nieuw. Want hoe leuk die Rolex ook lijkt, een afgeragd horloge blijft… een afgeragd horloge.

Gaaf! Kijk, dat is nou ongeveer wat ik zoek. Ik heb nu al een Superocean, heeft dezelfde kast en bezel. Een superocean (auto) in een andere kleur zou ik wel overwegen, met een andere band kan ik er dan toch een compleet ander horloge van maken. Een afgeragde rolex, ik vind het niet erg. Ik laat hem wel polijsten, NATO band erom en hij is cool.