Horloge uit geboortejaar 1984

SPDY4LIFE.

1 like

Ik had gehoord dat die moonswatch een beetje af kon geven maar dit is toch wel heftig…

7 likes

Je kan genoeg mooie Tudors vinden van die tijd!

Die periode maakten ze Rolex kopietjes.

Ik ben voor een Speedy gegaan maar het viel nog niet mee een 145.022 uit exact 1982 te vinden. Bleek dat de administratie niet geheel waterdicht is over die periode bij Omega. Uiteindelijk 1 gevonden die aan m’n wensen voldeed met mooi patina maar bleek achteraf een ‘88er te zijn volgens het extract. Close enough, geen spijt! Succes met wat het gaat worden!

1 like

Hoe heb je dan het juiste jaar achterhaald?

Extract uit het archief

Mss een domme vraag, hoe krijg je daar toegang toe?

Betalen.

Hoe lang ben je hem daarvoor kwijt geweest en wat waren de kosten? Heb hier ook ooit naar gekeken, maar vond het te veel gedoe om hem op te sturen. Maar ben toch nog steeds wel benieuwd of die van mij uit 80, 81 of 82 is.

Je hoeft hem niet op te sturen, gewoon online aanvragen, betalen en wachten.

Het is een business model op zijn eigen.

1 like

120 zwitserse frank. Best een stevige prijs.
Hoe ziet zo’n extractie eruit? Beetje waar voor het geld of valt het zwaar tegen?

Ik dacht dat ze hiermee ook een stuk authenticiteit konden garanderen. En dat ie daarom weg moest. Dat scheelt weer dan

En mag ik er bij zeggen dat Kad opzoek is naar een horloge uit zn geboortejaar maar precies opzoek gaat naar een horloge zoals ze er niet uit zagen als in 84. Dus ik zou inderdaad ook zeggen, laat dat hele idee dan varen.

Hoezo?

Ik liet hier toch nog niet weten welke variant ik wil?

Op Chrono24 kun je best gericht zoeken, de vraag is alleen of het echt klopt wat mensen ingeven als ‘bouwjaar’. Dit is de zoekterm: klik

en wat ik dan wel interessantere horloges vind:

Tudor Prince Daydate

Cartier Santos Galbee

Tudor Mini Sub

Speedmaster Mark 4.5

1 like