Heeft iemand hier recente ervaringen mee ?
Ik heb iets op het oog bij een bekende zaak, maar het is natuurlijk een “vreemd land” om iets te laten overkomen. Enfin, begrijp me niet verkeerd, maar ik vroeg me af of door de recente crisis aldaar alles nog functioneert naar behoren ?
Verzenden van en naar Griekenland geeft geen problemen. Althans bij mij de afgelopen tijd.
Onlangs nog iets uit Griekenland laten versturen, geen horloge maar wel een vulpen met vergelijkbare waarde met veel horloges. Geen enkel probleem en snelle aflevering.
Het is ook nog steeds een EU land hé 
zou wel Fedex, UPS , DHL oid laten gebruiken
dan maakt het niet uit uit welk land het moet komen
Ok, stelt me toch al wat geruster. Men zou met Fedex werken.
Bedankt, forumleden.
Op dinsdag 1 april ( geen grap ) om 17:00 gestart in Griekenland (Fedex),
Op 2 april rond 2:30 op Charles de Gaulle - Frankrijk
Om 7:07 in Machelen - België
Rond 10:00 geleverd ! ! ! (tu)
Wauw! Fedex is goed bezig (tu)
En mooi klokkie?
Ja !!! 
Ben er mee naar mijn horlogemaker geweest en hij dacht dat het een nieuwe was !
Maar wat heb je nu gekocht?
Een horloge ! 
Ja, Moussaka zal het niet geweest zijn… 
Nu goed, ik zit op het werk, heb nog géén eigen foto’s gemaakt; dit is eentje van het net - hopelijk mag ik deze posten, de naam van de fotograaf staat erbij. Mijn horloge is net hetzelfde. Het is een Yachtmaster 16623
Wow, Marc!!! Geweldig! (tu) (tu)
Geniet ervan.
Groet, Glenn
Zo dan … (tu)
Mooie klok man !!!
Veel (draag)plezier !!
Pieter.
(tu) Eigenlijk de eerste keer dat ik een Rolex mooi vind (geloof zelf niet dat ik dit schrijf…)
P.S. Is de kleur goud van de lunette en de schakels hetzelfde? De foto zal wel iets vertekenen.
Ja, de kleur van de schakels en de lunette is hetzelfde = geelgoud ; ik denk dat de witbalans hier niet goed stond.
Gaaf! Gefeliciteerd(tu)
Mooie klok.
En Griekenland is ok hoor. Zolang je maar geen zaken moet doen met de overheid daar. Maar zover zal het hier ook nog wel komen en dat niet héél lang meer duren.
Het heeft meer met de persoon of zaak te maken waar je mee handelt, dan het land. Heb met NL bijv slechetere ervaringen dan met Hongarije, om maar eens wat te noemen. Terwijl NL in onze ogen dan triple A zou zijn…
Op Ebay is feedback een goed middel, maar het blijft altijd opletten is de boodschap.
Mooie klok overigens.
(tu)
cool (tu) veel plezier met deze mooie RLX.