Horloge Ulysse Nardin 9-67 zonder bandje maar werkt Prima

Tijdens opruiming van de bezittingen van Opa zaliger ( 25 jaar geleden overleden) heb ik enkele uurwerken gevonden waaronder deze “Ulysse Nardin " chrome kleur er staat een NR in " N11MJ” een datum "9-67"
De foto’s volgen , ik ben niet meer zo handig met mijn PC .

Is er iemand op de hoogte van dit type uurwerk ?

3 likes

ETA 2826 waarschijnlijk

Dan zal het deze zijn, ongeveer.
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&ETA_2826

Niet elk Ulysse Nardin is super duur/high end. Als ie helemaal echt blijkt te zijn, heeft opa destijds gewoon een goed horloge gekocht.

ik weet er weinig van , is het iets van waarde of mag het naar de rommelmarkt ?

Op zich is de naam wel wat waard, ondanks het defect aan het uurwerk is het wel een goed horloge. Misschien komt er nog iemand langs hier, maar ik denk dat ie, als de wijzerplaat origineel is, wat meer op brengt buiten de rommelmarkt. (Ik roep @gekkehuus even, die weet misschien meer)

1 like

Ik ook, maar vind het een leuk klokje, dus als je er vanaf wil dan mag je mij een berichtje sturen.

Martijn ben deze morgen met een ander been uit bed geraakt , lukt me wel iets beter nu , maar nog niet perfect.

1 like

Bedankt Martijn voor de @

Dit is wel een echte denk ik maar wel een met een ETA uurwerk dus geen bijzonder uurwerk. Daardoor zou ik twijfelen aan de echtheid want ik dacht dat ze Felsa uurwerken gebruikte maar deze lijkt mij wel origineel. Moet natuurlijk wel e.e.a aan gerepareerd worden.

1 like