Horloge uurtje teleshop ( haha )

Ik zat net wat te zappen op tv en teleshop kwam ook voorbij natuurlijk en die hebben tegenwoordig een horloge uurtje.
Ik heb de laatste 5 minuten gezien en kreeg een glimlach op mijn gezicht.
Echt teleshop praat .In dit geval over Invicta.
Geen erg slecht merk natuurlijk maar het werd op teleshop manier natuurlijk de hemel ingeprezen.
Leuk om eens naar te kijken.
Dat uurtje is dus elke dag.
Nu wil ik niet dat jullie denken dat ik geen leven heb omdat ik naar teleshop keek want dat doe ik echt NOOIT!!! maar het kwam gewoon voorbij en toen bleef ik even plakken.
Ik zie er geen kwaad in om dit even op het forum te zetten

1 like

Zag m deze week ook…
Invicta 3e grootste wereldspeler…blah…blah… :slight_smile:

Is trouwens al een topic over in het offtopic gedeelte :wink:

Hallo ik ben Lenno, Hallo Lenno…

:wink:

2 likes

:dizzy_face:

3 likes

“Het is een van de oudste merken van de wereld en een echte wereldspeler. Doch is er in Nederland geen Invicta shop. We kunnen de prijzen zo laag aanbieden omdat we geen dure reclame willen betalen, maar door dit so0rt prijzen inversteren we in onze klanten.”

Dat is zo’n kwats, dat zegt die kerel zeker 4x per uitzending :stuck_out_tongue: (heb vorige week ook een weekje gezappt :blush:

Haha, geweldig. Ik krijg de neiging om ook voor de tv te gaan zitten. Maar helaas moet ik werken.

Vraag me nu dan wel af wie nu de doelgroep is…

“wij van invicta…”

Doelgroep… SBS6? Lijkt me duidelijk :smile:

Tel sell is voor Invicta gesneden koek, volgens mij is de eigenaar van Invicta zelfs eigenaar van zo een kanaal. :grin:

Je moet eens weten wat een TV uitzending kost! :laughing:

Opzicht zijn het niet eens hele lelijke horloges, maar altijd dat “goud” op die dingen. Dat is zo’n afknapper wat mij betreft…

Hun styling is zo vaak “overdone”. Hoewel er een aantal is, dat ik zonder problemen aan mijn collectie zou willen toevoegen! Ik heb er tot nu toe slechts 1.