Horloge van Brad Pitt in once upon a time in hollywood

Hoi, ik dacht ik deel dit met jullie. Nogal een fan van quentin tarantino en in zijn laatste film heeft Brad Pitt een citizin bullhead, maar die werd pas later gemaakt dan 1969! Zie link; https://wornandwound.com/once-upon-a-time-in-hollywood-a-watch-was-miscast/

7 likes

Ik zat er al de hele tijd naar te staren tijdens de film… prachtig op die leather strap… :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Hier maakt iemand dezelfde leather strap na… natuurlijk voor een SKX007… :sunglasses:

1 like

En hoe was de film? Maw, heb je nog wel iets van de film gezien? :smile:

vind de mijne mooier …

4 likes

2 likes

Jazeker, goeie dialogen, mooie opbouw, lekker veel “blood & violins” :rofl:, klassieke Tarantino!

Vooral de scenes met Bruce Lee hehehe

2 likes

Heb hem afgelopen zaterdag gezien, kijk bijna nooit televisie, films enz maar voor mij was dit een drama, wat een verschrikkelijke film, je moet wel op de hoogte zijn van films om er maar iets van te begrijpen.

Ik zou beginnen met Resevoir Dogs, daarna Pulp Fiction en de Kill Bill’s. Kom er er vanzelf in.

Maar nee, Once upon a time in Holywood is een 2.45 minuten durend epos. Je kunt er zonder voorkennis heen.

On topic, ik vind het prachtig om te zien hoe de youtuber deze band maakt. De uiteindelijk versie mist echt patina. Dat kan beter. Nu ziet het eruit als iets wat je koopt op zondagmiddag op een braderie.

Nou… Enige voorkennis van Charles Manson / The Family / de moord op Sharon Tate zou handig zijn om in elk geval één plotlijn te kunnen begrijpen…

Verder een leuke inkijk in de wereld van acteren met veel sfeerimpressies uit de 60’s.

Geslaagde Tarantino, ik blijf fan :+1:

On topic:
Horloge van Brad Pitt deed me terugdenken aan mijn blauwe Velona-duikhorloge op blauw lederen Bundstrap, droeg ik midden jaren 70 toen ik een jaar of 10 was :grin:

3 likes

Ik zat in de bios achter een groep mensen en er helemaal niets van begrepen, waarschijnlijk nog nooit een film van tarantino gezien. Haha was wel grappig zeker tegen het einde toen het helemaal los ging!

2 likes