Ik ben al een tijdje verliefd op de Epos 3393. Nu is deze in Europa verkrijgbaar voor ca. €3200. Maar op eBay zie ik deze aangeboden voor $2200. Door globaltimetime.
Dan rijzen er twee vragen.
Is ie echt? De verkoper lijkt betrouwbaar. Iemand hier ervaring mee toevallig
Klopt en soms heb je mazzel.
Ik weet niet hoe het zit met garantie en zo. Oudere horloges uit die contreien zoals Grand Seiko’s hebben vaak een redial.
Je bent wel gedekt door paypal natuurlijk maar als het mis gaat
heb je een hoop ellende.
De foto’s zien er echt uit en Epos wordt niet of nauwelijks nagemaakt.
Ik heb nog nooit een fake gezien.
Een aantal dingen zijn vaak goedkoop te krijgen in die regio, denk aan spul wat daar geproduceerd wordt maar een Zwitsers horloge? Het kan natuurlijk, maar is niet heel voor de hand liggend. Wees voorzichtig. link niet geopend, zijn de foto’s stock of zelf gemaakt. Indien het eerste vraag om echte foto’s (evt. Op een door jou bepaald tijdstip ingesteld).
Ik dacht te weten dat Epos zich voornamelijk richt op de Aziatische markt. Dat zou kunnen verklaren waarom het vanuit daar goedkoper is… maar eerlijk gezegd durf ik het nog niet aan. Foto’s opvragen is wel een goede tip! Maar op een foto is een goede namaak natuurlijk nog niet van echt te onderscheiden :s
Ik zou een EU verkoper benaderen om te zien of er een voor beide partijen interessante deal te behalen is. Liever een paar honderd meer betalen voor zekerheid (en eventuele garantie).