Horloge van het jaar.

Zeer zeker! Ik heb genoeg < €150 in mijn verzameling. Maar ik ben wel benieuwd naar de voorkant ook al is het binnenwerk indrukwekkend!

1 like

Zoek maar eens flink in het blauwe gedeelte :innocent:

Draag al twee jaar niks anders meer… de hele collectie mag de deur uit :joy:

17 likes

Na lang onderzoek voor het eerst een horloge gekocht van >200€. Nog steeds elke dag van aan het genieten na 3mnd. Waar gaat deze prille hobby eindigen hahaha

11 likes

2022 heeft mij deze hobby ingeslingerd. De belangrijkste boosdoener is mijn zoon en daar ben ik hem dankbaar voor. Horloge van het jaar voor mij mijn Tudor BB chrono die ik in Maastricht samen met mijn zoon heb gekocht

23 likes

Ik heb deze sinds december 2020, en iedere keer als ik hem omdoe moet ik onwillekeurig glimlachen van bewondering om het nietsontziende ontwerp, gewicht en afmeting. Uniek, anders, en zeker een blijver in de collectie.

2 likes

Mooie herinnering. Koester het prachtige horloge van je vader

1 like

2022 was een relatief rustig jaar qua horloge-aankopen. Maar toen er een Rolex Submariner no-date voorbijkwam bij mijn favoriete juwelier, en we een leuke inruil deal konden sluiten, heb ik de knoop doorgehakt. Al lang naar lopen kijken, en in Juli eindelijk in de collectie opgenomen. Mission accomplished.

20 likes

Gecondoleerd.

Ik heb leuke dingen gekocht.

Dit is wat het allemaal gaat overleven. Helaas moet de Excelsior Park omgeruild worden, want defect bij aankomst. En helaas is m’n Serica ook weer onderweg naar Frankrijk voor een fix van de kroonstam.

Hoe dan ook, de Excelsior Park gaat een mega hitje worden als die weer terug is. Daar ga ik veel mee rondlopen. Maar ik ben echt blij met al die spullen, en heb gewoon grote moeite om één horloge te kiezen wat ik het coolst vind. Meest waardevol is de Santos, maar het meest gedragen was verbazingwekkend genoeg de Yema. Super, zo’n superman.

24 likes

Voor mij is dat de Citizen Tsuyosa! Elegant en niet al te duur.

16 likes

Heb je die met de gele wijzerplaat ook al in het echt gezien? Ben wel benieuwd, leuke dingen zijn dit.
Had eigenlijk 38mm moeten zijn :see_no_evil:

2 likes

:pray:t3::+1:t2:

1 like

Geel staat op mijn verlanglijstje. Nog niet gezien in het echt, maar ik ben er van overtuigd dat het een prachtig horloge is.

Bijzonder mooie en smaakvolle collectie! De Excelsior Park is echt bijzonder.

1 like

13 likes

Ben ook benieuwd, leuk die frisse kleuren, ipv blauw, zwart of wit, eens een keer wat anders.

1 like

Bijna 1 jaar om de pols nu, geen bijzonder verhaal erbij. Gewoon een tof horloge, kan er nog steeds erg van genieten al begint het wel weer te kriebelen voor iets nieuws.

14 likes

Bijna een jaar op HF. Het beste advies tot nu toe “focus op je grail”. Heb ik gedaan. Zie hier:

35 likes

Ja heel tof! Onder de radar duiker exceptionele :ok_hand: 🫣. De SLA met een extra dosis degelijkheid

1 like

Wie is je favoriete kind? Niet te doen dit :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik snap niet hoe mensen een one, of two piece collectie hebben :grinning_face_with_smiling_eyes:
Kies toch voor mijn Breitling omdat het zo’n knappert is. En de Tudor Harrods omdat ik er maar naar blijf teruggrijpen.

25 likes