Horloge van het jaar.

Dat is voor mij de Seiko Recraft SNKP23.

Na lang zoeken het juiste horloge voor een mooie prijs gevonden (de Recraft modellen worden vaak erg hoog in de markt gezet). Ik had een bandje laten maken naar mijn specifieke wensen door DN.leatherhandmade. Toch wel mijn favoriete horloge van 2022.:watch::blue_heart:

12 likes

Voor 2022 zeker deze beauty.
Sublieme kwaliteit en uitstraling.
Een blijvertje voor het nageslacht. :pray: :+1:

12 likes

Ondanks dat ik dit jaar ook een Speedmaster heb verworven is dit toch wel het horloge van het jaar!

10 likes

Toch wel de DJ en Pelagos.

29 likes

34 likes

Mijn mooiste🤩

Met dank aan stadsgenoot @flowert :clinking_glasses:

37 likes

dit heeft een hele hoge wow-factor.

1 like

Sws deze datejust :heart:

23 likes

Tijdloze schoonheid! Nooit wegdoen inderdaad.

1 like

Al héél lang TAG Heuer groupie, natuurlijk. :sweat_smile: En ook alweer best wel 'n tijd een zwak voor Seiko duikertjes. :blush: Maar begin dit jaar ontdekte ik de voor mij perfecte duiker: de Squale 1521. Super leuk onafhankelijk merk, met respectabele heritage op het gebied van duikershorloges, kwalitatief gewoon dik in orde, betaalbaar en die geweldige Von Buren case. Man wat draagt dat lekker! :heart_eyes:
Ik heb er inmiddels dan ook 3! :grin:

Met deze begon het…
16693030933638108088834137887372

En dit bleek het ideale watersport- en vakantiehorloge te zijn.

16587476440146782323207453604410

Dus kwam deze erbij.
1669473827416279666130380895514

En vervolgens deze.
1668347210723531157358870743637

Maar ben bang dat het hiermee nog niet over is… :grimacing: :wink:

18 likes

Alsnog verkocht :slightly_smiling_face:
Nu goed en rustig nadenken wat de volgende wordt.

O.K. dan :scream:

19 likes

Voor mij toch wel deze. Na de aankondiging meteen op jacht gegaan en de meest hilarische smoezen gehoord van AD’s. Uiteindelijk toch grey gegaan en natuurlijk veel te veel betaald, maar fok it. Ik heb hem en het is echt een aparte beleving als je hem draagt.

Zo irriteer ik me dus mateloos aan de kroon die de hele tijd in mijn hand priemt haha, maar is het ook weer een verademing tegenover mijn andere GMT waar ik gewoon echt bijna nooit de tijd van af kan lezen. Het is vederlicht en de jubilee maakt hem gewoon af.

Ben benieuwd wat 2023 me gaat brengen.

8 likes

Deze knoepert draagt fantastisch, mede door het titanium (licht gewicht) is het een genot om de pols.
Omega heeft de Ploprof met de zwarte wijzerplaat uit hun collectie gehaald geen idee waarom maar ik vermoed dat het te maken heeft omdat de ultra deep is gelanceerd. Denk dat de andere 3 modellen ook niet lang meer in hun collectie blijven of ze gaan de Ploprof opnieuw uitbrengen( de tijd zal het leren)

Nee totaal geen last van omdat alles super netjes is afgewerkt. Nog nooit geen problemen mee gehad dat een hoek bijvoorbeeld in mijn vel drukte,als je dit om je pols hebt dat is pas genieten tenmiste in mijn beleving dan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De Zenith is voor mij het “Horloge van het jaar”

22 likes

Mijn laatste aankoop is ook het horloge van het jaar voor mij. Toch was de keuze niet vanzelfsprekend, want ik heb ook andere mooie aankopen gedaan.

13 likes

Blijft een indrukwekkend mooi horloge, met een duizelingwekkende ‘value for money’

1 like

Inderdaad :star_struck:

)

Voor mij de value for money alleskunner.
80 uur gangreserve, zwembadproof… mega robuust. Veel polstijd gehad dit jaar!

19 likes

Heel mooie duiker! Niet te opzichtig, mooi afgewerkt, mooie automaat.

1 like