Horloge van het jaar.

Ik heb echt veel horloges in mijn collectie.
Dit jaar drie nieuwe gekocht. De laatste was deze. Ongeveer twee weken geleden.
Ik heb dit jaar nog nooit een horloge zo lang achter elkaar om gehad dan deze.
Wat een mega fijne NA zeg. Lume is in de ochtend nog te zien. Heeft een voor mij super fijne uitstraling. Zit fijn om de pols, niet te licht, niet te zwaar. Heeft ISO waarde etcetera.

Nou ja, deze dus :smirk:

6 likes

Design van dit horloge is echt iconisch, wat een joekel.:joy:

2 likes

41mm

Valt toch wel mee?

2 likes

Lekker rustig!

Had dat niet gecheckt, maakt op mij die indruk. Ken het horloge eigenlijk alleen van afbeeldingen. Echt super ontwerp.

1 like

Met afstand mijn meest gedragen horloge dit jaar. Een echte alleskunner. In maart dit jaar hier op het forum gekocht.
Verder was dit een relatief rustig horlogejaar. Niet heel veel zitten flipperen. Enkel een paar teleurstellende Seiko’s gehad die vrij snel weer weg waren.
Mijn ‘hoofd’ verzameling is alleen de Halios bij gekomen. Daarnaast heb ik een ‘fun’ verzameling waar 2 Maranez en een Armida zijn toegevoegd. Daarmee zijn beide verzamelingen wel zo goed als compleet.

4 likes

photo hosting

Moeilijk kiezen maar dan toch voor de Speedmaster, gekregen van vrouwlief voor de geboorte van mijn zoon Jin op 01-08-2022. Ik mag hem een paar jaar dragen, dan krijgt die kleine hem als hij z’n diploma haalt.

Fijne dagen allen :slight_smile:

8 likes

Voor mij de BB58.

Heb me lang verzet tegen dit horloge, maar nu ik hem heb begrijp ik het. De maat, de afwerking, de stijl. Voor mij moest het sowieso de blauwe zijn: hoe practisch de zwarte ook is, de gilt indices en wijzers zijn niet mijn ding. Deze is clean, modern met een vintage vibe en super draagbaar.

Dit is ‘m. Mi basta.

7 likes

Wowow. Welke is dit?:flushed:.

1 like

Vandaar dat ik het een mooi horloge vind.
Oogt echt super.

Foto is van dichtbij gemaakt, maar zoals je ziet, valt het echt mee om de pols:

3 likes

Sinds april 2022 in bezit de DS-2. Wat een fijn en nauwkeurig horloge…

En zeker net zo fijn maar een handwinder is deze Duitser. Ook heel veel gedragen…

8 likes

Ik dacht dat iedereen het horloge wel kon, maar bij deze de specs.

:slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Mijn zwarte Seamaster, opgehaald bij @SuperC, na eerst een grijze en witte variant te hebben gehad. Vind dit tot nu toe de mooiste, maar zag dat Jaap een blauwe heeft binnengekregen. Misschien snel weer eens naar Hilversum afreizen… :grinning:

9 likes

Klopt dit is naar mijn mening de ultieme duiker en echt een icoon! Bij dit model moet je eerst de orange knop ingedrukt houden voordat je de bezel(duikring) kunt gaan verstellen, heeft allemaal te maken met de veiligheid van de duiker.

Het is idd een vrij fors horloge 55 mm x 48 mm maar door zijn korte L2L draagt het enorm comfortabel :ok_hand:

1 like

Voor mij is dat mij omega seamaster “no time to die” editie geweest die ik voor mijn 40e verjaardag heb gekregen.

9 likes

6 likes

Duidelijk het meest gedragen, laat mij als Indiana Jones voelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ondanks de grote concurrentie, vooral van een paar nieuwkomers in de verzameling, blijft dit het meest gedragen horloge van 2022….

8 likes

Deze voor mij! De BB58 in het zilver…
Een echte Go Anywhere, Do Anything

5 likes