Horloge van Max Verstappen vandaag?

Waarom dat soort mensen het nodig vinden ook te reageren is mij een raadsel en weet je wat dan nog vervelender is, als ze er mee door blijven gaan.

Zeer sneu.

Heb het horloge niet gezien maar vind dat tag de juiste weg in geslagen is en serieus mooie horloges aanbied nu. Hopelijk kunnen ze het imago beetje van zich af schudden.

4 likes

Nederig met u eens, omg “als het geen Rolex is ben je niks” rijmt vandaar. & sorry voor mijn losbandigheid LOL.

1 like

Prachtig toch! En ja een grote fab Max fan hier, vandaar.

1 like

Dat was mij dus niet helemaal helder. Even je titel aangepast. :wink:

Bedankt

1 like

Ik respecteer de oude tags wel, maar de nieuwe, waar ze een sw200 in rammen, plastic spacers en allemaal bezuinigingen doen op het horloge, om hem vervolgens net tussen longines en omega in te prijzen, ja ik word daar niet warm van haha.

Helaas maar het is niet anders

2 likes

Nou nou rustig aan meneer

Ach, Tudor en IWC (Aquatimer) deden tot nog niet zolang gelden ook en vroegen hier heel wat meer voor. Maar die merken hebben kennelijk wat meer “status” en dus hoorde je daar niemand over. Verder, ondanks wat de bashers denken te weten, gewoon goed gebouwde horloges, die er ook nog eens goed uitzien. Dus hey, ik hou ervan! :person_shrugging:
En ik kan het weten. :blush:
Helaas, maar het is niet anders.

5 likes

Ik geloof je! Ze zien er ook mooi en solide uit!

1 like

Dat was hem volgens mij ook. Zag er goed uit. Zowiezo beter als een Monaco in formaatje smartwatch.

2 likes

Idd net even kwalificatie gekeken, een keer wat anders :+1:t3:

Ik heb max ook wel eens met een Casio gezien

Max draagt iedere dag toch de verantwoordelijkheid voor een goed betaalde pa die hem verteld hoe laat het is ?

2 likes

Voor mij hebben ze voorgoed afgedaan toen ze een smartwatch maakten met de mededeling dat ze over 2 jaar de ondersteuning zouden stoppen en je er dan voor nog eens 2000 euro een uurwerkje in kon laten mikken.

2 likes

Eens, of wat dacht je van hun “in house movement” schandaal toen bleek dat het uurwerk gewoon Seiko onderdelen had. :joy:

Gelukkig lijkt het merk dat afgelopen 1-2 jaar wel weer de weg naar boven hebben gevonden met leuke releases. Ook al blijf ik erbij dat de voorloper Heuer de meeste charme heeft en zowat alle iconische modellen heeft gemaakt (voordat Tag het overnam).

4 likes

Met inhouse caliber 02 :hugs::grin:

3 likes

Leuke subdial imitatie van een Mudmaster. :rofl:

Ja wie is het hier niet mee eens. Toch word het steeds beter met veel interessante klokken voor een competitieve prijs. Ik draag de Carrera modellen graag.

FYI cadeau van Max aan alle RB F1 teamleden:

4 likes

Mooi gebaar!

Ik had een beetje gehoopt op iets meer competitie, zeker na de wat moeizame kwalificaties. Maar het wordt gewoon weer een walk-over dit seizoen. :sweat_smile:

2 likes