Waarom dat soort mensen het nodig vinden ook te reageren is mij een raadsel en weet je wat dan nog vervelender is, als ze er mee door blijven gaan.
Zeer sneu.
Heb het horloge niet gezien maar vind dat tag de juiste weg in geslagen is en serieus mooie horloges aanbied nu. Hopelijk kunnen ze het imago beetje van zich af schudden.
Ik respecteer de oude tags wel, maar de nieuwe, waar ze een sw200 in rammen, plastic spacers en allemaal bezuinigingen doen op het horloge, om hem vervolgens net tussen longines en omega in te prijzen, ja ik word daar niet warm van haha.
Ach, Tudor en IWC (Aquatimer) deden tot nog niet zolang gelden ook en vroegen hier heel wat meer voor. Maar die merken hebben kennelijk wat meer âstatusâ en dus hoorde je daar niemand over. Verder, ondanks wat de bashers denken te weten, gewoon goed gebouwde horloges, die er ook nog eens goed uitzien. Dus hey, ik hou ervan!
En ik kan het weten.
Helaas, maar het is niet anders.
Voor mij hebben ze voorgoed afgedaan toen ze een smartwatch maakten met de mededeling dat ze over 2 jaar de ondersteuning zouden stoppen en je er dan voor nog eens 2000 euro een uurwerkje in kon laten mikken.
Eens, of wat dacht je van hun âin house movementâ schandaal toen bleek dat het uurwerk gewoon Seiko onderdelen had.
Gelukkig lijkt het merk dat afgelopen 1-2 jaar wel weer de weg naar boven hebben gevonden met leuke releases. Ook al blijf ik erbij dat de voorloper Heuer de meeste charme heeft en zowat alle iconische modellen heeft gemaakt (voordat Tag het overnam).
Ja wie is het hier niet mee eens. Toch word het steeds beter met veel interessante klokken voor een competitieve prijs. Ik draag de Carrera modellen graag.