**welk model horloge? **het merk weten we. Zelf vond ik het mooi.
Smaken verschillen en zelf draagt ie 'm alleen ivm de sponsoring
Deze is van de schoonzoon van een collega van me. Is dus niet van mij en alleen draad-vulling. Maar dan hebben we wel even een foto. Een van de bandpennen was stuk, en er moest een nieuwe batterij in. Meteen de boel even goed schoongemaakt, want de eigenaar draagt hem 24/7.
Gesp leek inmiddels haast gezandstraald. Verder dan dit wilde ik hem niet opkalefateren.
Vandaag droeg hij een gouden carerra met glassbox case. Mooi ding
Maar daar ging mijn vraag niet om of het uw smaak is. Ja okay we weten allemaal het merk maar welk model dat was voor mij de eerste keer, vandaar.
En deze is ook nog eens in de zoveel tijd om zijn pols:
Ja inderdaad top.
Nou uh eigenlijk is het zo dat ie die dingen alleen maar draagt omdat het hem tonnen aan reclameinkomsten oplevert.
Een van de hoofdsponsoren, dus hij zal wel moeten. Blijft een gaaf ding; ik zou hem niet gratis willen hebben eerlijk gezegd, maar het is mooi dat-ie bestaat. Ik snap ergens de wow-factor wel. Alleen niet voor mezelf.
Zou hij nooit naar z’n pols kijken en denken wauw mooi ding?
Max is zo broodnuchter, die ziet alleen maar een ding om de tijd op af te lezen denk ik.
Hij heeft sowieso een geel gouden en een platina Daytona
Ja natuurlijk geef hem eens ongelijk. Viel me op dat hij vandaag een ander model droeg.
Mijn vraag was niet waar Max aan denkt maar wat hij draagt vandaag.
Ik heb het helaas even gemist. Maar ben ook wel benieuwd. Los daarvan blijf ik fan van dit merk, dat ik al volle tevredenheid en met trots draag.
Altijd een beetje sneu dat sommige mensen denken dat ze meer “horloge-afficionado” lijken, als ze het merk TAG Heuer bashen.
schoenen, helm, hans, racepak en een of ander nondescript lelijk horloge
Ik was een jaar of 15, m’n eerste Tag Heuer Carrera Chrono gekocht in Turkije (replica!) van mn krantenwijk opbrengsten haha
Alleen maar mooie herinneringen aan, never forget where you came from
Blijf daarom altijd wel een zwak houden voor dit merk.