Horloge van m'n overgrootvader

Goeiedag horloge fanaten.

Tijdens het opruimen met mijn vader stuitte ik op het horloge van mijn overgrootvader. Ik ben benieuwd wat het model is van dit horloge.

Op de achterkant staan slechts de initialen van mijn overgrootvader en de jaren (1925 - 1950) waarin hij voor de KPM heeft gevaren (Koninklijke Paketvaart Maatschappij).

alvast bedankt

Liam

28 likes

Gave vondst toch? Ik ga ervan uit dat je niet twijfelt over de echtheid. Hier is een gedetailleerde recente advertentie (met onder meer nummers ed) te vinden:

3 likes

Wow! Mooie vondst, gefeliciteerd. Toch prachtig dat je een familie erfstuk hebt gevonden. Heeft best nog een leuke waarde maar zoiets zou ik nooit verkopen.

Ik trek geen afgekapte cijfers maar het is een pracht aandenken aan je overgrootvader :+1:

1 like

Prachtige Longines! De moeite waard om een service beurt te laten geven en te dragen.

Geen idee wat ie waard is, maar met een mooie band en wellicht is er een nieuw glaasje voor te vinden, is het echt weer een mooie. Is de krom stuk?

Misschien een service beurtje laten geven, glaasje meepakken, passend bandje en lekker dragen bij gelegenheden.

Hele leuke vondst. Zou ik zeker laten opknappen en dragen.

Dit blijf ik altijd de mooiste vinden :+1:t2: Veel plezier ermee!

Mooie vondst! Vanwege de familieband opknappen en goed dragen

Dat is geweldig om in contact mee te komen!

Prachtig! Erfstuk! Super vondst!
Beurtje, glaasje, bandje. Koesteren, dragen, enjoy!

2 likes