Horloge van opa (Pt. 2 fotoserie)

Hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen nog wat foto’s gemaakt. Deze doen het horloge meer recht en geven door de foto’s van de oude wijzerplaat ook een indruk van de situatie "before and after’.

Groet Tecco

Mijn beste,

Mooie foto’s zeg!!
Dank voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Toch jammer dat die Prisma wijzerplaat niet opgeknapt kon worden. Maar gewoon erbij bewaren en dan heb je toch een mooi stukje geschiedenis voor jezelf.

Mooi gedaan!

mcfr Schreef:

Toch jammer dat die Prisma wijzerplaat niet
opgeknapt kon worden. Maar gewoon erbij bewaren en
dan heb je toch een mooi stukje geschiedenis voor
jezelf.

Marco ik ben het eens met wat je zegt. Er is wel een mogelijkheid om de wijzerplaat te laten reviseren, maar dat is erg duur. Tevens zou de wijzerplaat dan “white label” worden, waardoor de identiteit toch grotendeels weg is. Het was, en is wel iets waar ik nog steeds over twijfel want het kan nog steeds. Wat ook niet echt helpt overigens is dat ik de nieuwe wijzerplaat leuker vind dan de originele.

Greetz!!

Mooi!
Het opknappen van oude platen in dit soort situaties, blijft altijd een discussiepunt.
Tot nu toe goed gedaan en vanaf vandaag regelmatig alsnog gaan zoeken naar eenzelfde Prisma-wijzerplaat MP o.i.d…

Ik ben het eens met Brutus en zou persoonlijk ook op zoek gaan naar een
originele Prisma plaat. Een donor horloge met een goede wijzerplaat zal toch
wel te vinden moeten zijn voor niet al te veel…?

mvg

Ziet er ook zeker goed uit zo.Gewoon lekker dragen en zoals hierboven gezegd, op zoek gaan naar een andere originele wijzerplaat. De ouderdom van die andere heeft natuurlijk ook wel wat.