Zoals jullie weten ben ik een groooote fan van KISS, vooral van Paul. Ik kom net een plaatje tegen waarop zijn horloge te zien is. Iemand een idee? Lijkt wel een Hublot of een AP.
Kan ook een IWC zijn, of een kermis horloge
Wat bedoel je met kermishorloge…
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan is mijn antwoord: ik denk niet zo snel dat hij er zo eentje zou kopen…
Hublot Big Bang.
ChrisJ Schreef:
Hublot Big Bang.
Lijkt mij ook, zoiets als deze:
Bosnialove Schreef:
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan is
mijn antwoord: ik denk niet zo snel dat hij er zo
eentje zou kopen…
Dat bedoel ik dus, vergis je niet, iemand die vermogend is hoeft niet perse een orgineel horloge te dragen, ik ken iemand die makkelijk Rolexxen en Ap’s kan betalen maar hij koopt replica’s puur omdat hij het geld er niet voor over heeft, en iedereen denkt dus dat die horloges wel echt zijn omdat ze kijken naar inkomen zijn huis en auto, het zegt dus echt niks.
floris Schreef:
Bosnialove Schreef:
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan
is
mijn antwoord: ik denk niet zo snel dat hij er
zo
eentje zou kopen…Dat bedoel ik dus, vergis je niet, iemand die
vermogend is hoeft niet perse een orgineel horloge
te dragen, ik ken iemand die makkelijk Rolexxen en
Ap’s kan betalen maar hij koopt replica’s puur
omdat hij het geld er niet voor over heeft, en
iedereen denkt dus dat die horloges wel echt zijn
omdat ze kijken naar inkomen zijn huis en auto,
het zegt dus echt niks.
Deze theorie gaat alleen op voor Nederlanders. Een Amerikaan met een sterrenstatus zul je nooit met een nepper zien. Leve de Nederlandse nuchterheid. pakt teiltje om te kotsen
Ik sta telkens weer verbaasd over de inzichten en kennis van sommige forumleden.
Gr,
L.R.
lone ryder Schreef:
Ik sta telkens weer verbaasd over de inzichten en
kennis van sommige forumleden.
Gr,
L.R.
Hoezo, in het leven staat niks vast en niks is onmogelijk, tenzei jij diegene bent die het horloge verkocht heeft aan Paul Stanley, dan weet je zeker dat ie echt of nep is, anders kan je het nooit weten!
Heeft niks met kennis te maken trouwens.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Replica?
Dankzij de uitvoerige onderbouwing van je stelling denk ik dat ook.
Lol
SuperC Schreef:
Ik geloof dat ej dat geconcludeerd heeft van af
het plaatje van bigbigwatch…niet vanaf het
plaatje van een overjarige rocker…:#
Het plaatje van bibigwatch toont een replica en wel om de volgende reden: De Hublot BB heeft een rubber band waarvan de vouwsluiting eenvoudig losgemaakt kan worden zodat een “losse” strap aan beide kanten van de horlogekast ontstaat. De originele rubber straps zijn aan de kant van de horlogekast dikker en lopen dunner uit richting de vouwsluiting. Beide straps komen echter licht gebogen uit de horlogekast waardoor het onmogelijk is om een BB “plat” op een ondergrond te leggen, omdat beide straps dan extreem vervormd moeten worden. Bovendien klopt de hoek van de bandaanzet op de foto niet. Zoals eerder opgemerkt is het plaatje van de bigbigwatch een imitatie.
Betreffende het horloge van Paul Stanley: mijns inziens een AP, omdat de kenmerkende twee H-bolts aan beide kanten van de straps niet op dezelfde kleur ondergrond zitten.
wellicht kan iemand de Kiss-fanclub consulteren voor uitsluitsel?
Ook ik ben een 48 jaar oude fan van KISS…meteen besef ik me dat de tijd vliegt…
Als zelfs ik merk dat de tijd voorbij vliegt, moet dat toch wel wat zeggen…
was bij ons pas kermis maar die gasten hadden allemaal Breitlings en Rolexen om… Én reden echt allemaal in een Mercedes, misschien krijgen kermisklanten staffelkorting!