Horloge veiling

Het is vooral heel erg kijken wat je aanbied, sommige horloges doen het goed op catawiki, andere slecht. Ik heb recent in ieder geval nog een aardige opbrengst gehad op catawiki.

1 like

klopt helemaal vriend , dus uitkijken je bent zo je klokken kwijt tegen schijt prijzen, ze proberen je klokken altijd onder die 200 te taxeren, maar dan haal je hem er gewoon af, geen goede prijs geen klok. marino

1 like

koekoek ik heb er onlangs ook verkocht, voor goede prijs, maar ze moeten nog betalen die kopers, als ze niet willen betalen sta je nog met lege handen. ook al meegemaakt. marino

Hoe weet jij dan dat ze wel meer dan 200 waard zijn?

koekkoek ben je een horloge gek of wat, je weet toch altijd wel wat jouw horloges waard zijn en anders zoek je het op van te voren, das toch niet zo moeilijk. marino kijk als het een seiko is moet ik bij jouw zijn maar eigen horloges weet ik heel goed de prijs wat iedereen ook zegt. ze willen allemaal goedkoop kopen. jij toch ook dus die horloges die je erop zet is jouw eigen verantwoording . marino

@HorloG Ja ze zijn veel te veel gericht op het zoveel mogelijk veilen van items, begrijpelijk het is en blijft een commerciƫle organisatie, maar daarmee slopen ze hun eigen markt. Er zijn nu wekelijks 3-4 veilingen en inderdaad zeker de merkveilingen kunnen slecht uitpakken voor de verkopers.

Ik moet zeggen dat opbrengsten op ebay.com niet slecht zijn hoor, de markt op .com is wereldwijd, ik stuur ze van Thailand tot aan Australie en daardoor is opbrengst over het algemeen vrij goed maar soms maak je inderdaad wel eens verlies, ik zet er meestal 10 kavels op en onderaan de streep krijg ik dan meestal wel wat ik verwachtte.

@koekoek, dat is juist het lastige, de ene keer krijg ik voor een prachtige Delbana ā‚¬25 en de keer erna voor een versleten art deco ā‚¬250, ik kan er geen pijl op trekken. Natuurlijk zijn er merken die het altijd goed doen maar het blijft een gok.

@ukraine, Tsja als ze niet betalen kan je 2 maand wachten, dat schiet zeker niet op.

Ik heb een tijdje geleden 15 identieke items op Catawiki geplaatst (elke week Ć©Ć©ntje), de goedkoopste is verkocht voor 110, de duurste 440 maar gemiddeld rond de 200. De opbrengsten kunnen dus enorm schommelen.

1 like