Op bva-auctions worden wat horloges ter veiling aangeboden waaronder een Omega en 2x Jeager le Coultre.
Was dit niet de veiling site waar hoge toeslagen bijkomen?
correct, dacht 35%
BobT Schreef:
correct, dacht 35%
Zoals bij iedere veiling het geval is.
Bert1 Schreef:
BobT Schreef:
correct, dacht 35%
Zoals bij iedere veiling het geval is.
dan liever ebay als koper zijnde
Prijzen bij BVA gaan altijd door het plafond als je het mij vraagt. Ik denk dat er toch veel mensen verrast zijn door de kosten die er nog bij komen.
En als je dan op Oris horloge klikt krijg je een Bulgari te zien. Best professioneel
De specialiteit van BVA ligt bij hele andere zaken. Met de horloges kunnen ze beter stoppen.
Er zijn de laatste tijd nogal wat timmerfabrieken op de fles gegaan, daar zit altijd wat interessants bij (tu).
Die prijzen slaan wat mij betreft nergens op; een openingsbod vragen van 2.850 excl. 35% opslag voor een gouden omega seamaster deville (inclusief garantie tot de deur waarschijnlijk). Ja als je uitgaat van een vervangingswaarde van 11.400 euro misschien wel maar dat is wel erg ruig getaxeerd…
De (merk) horloges welke bij BVA verkocht worden zijn afkomstig uit beslagen door OM en FIOD. BVA heeff met Domeinen een contract afgesloten met als insteek dat de overheid via hen meer verdient dan wanneer de overheid de verkoop in eigen hand houdt. Op zich juich ik dit van harte toe daar mijn salaris uit de pot van de overheid komt en ik daar weer een mooi horloge van kan kopen…
ik heb ooit eens per abuis een veiling gewonnen op bva auctions.
betreft een directieset, mooi rood hout, compleet met kast, hoekbureau, tafel stoelen enz… een heel kantoor als het ware voor 230 euro.
ik dacht YeS ! tot ik 5 dagen na betaling kreeg te horen dat ze het van de vorktruck hadden laten knetteren en jammer maar helaas hier heeft u uw geld terug.
tuuuuurlijk.
Langs het feit dat de meeste items welke in trek zijn altijd imo voor teveel geld weg gaan, was dat wel per direct de druppel om er nooit meer te kijken.
Foto van de puinhoop gevraagd?
Waarschijnlijk had iemand anders er meer voor over…
Heb ook eens zoiets meegemaakt, maar dan op MP
Het geld voor twee kristallen kandelaren kreeg ik teruggeboekt.
Bij navraag zouden beide kandelaren bij het inpakken zijn gevallen.
Toen ik een foto van de schade vroeg - ze waren immers al van mij - werd de verkoper boos.
Toevallig was er op de advertentie een hoger bod binnengekomen…
Bva zijn oplichters
Had ook geboden op een horloge en bij ophaaldag was ik verhinderd.
Netjes gebeld en was geen probleem op andere dag wel van te voren afspreken.
Gemaild en gebeld om proberen afspraak te maken en niemand was bereid om een afspraak te maken.
2 maanden later was ik het zat en ben na hoofdkantoor gegaan en uiteindelijk iemand kunnen spreken die er over gaat komt hij met mededeling dat horloge alweer was verkocht. Kreeg geld niet terug want had maar moeten komen bij de ophaaldag.
Dat lijkt me sterk
En anders wel erg dom dat je hiermee akkoord bent gegaan…