kijk eens bij www.deeland.nl
dit is veilinghuis De Eland
stel je niet teveel voor, maar het komt kennelijk uit nalatenschappen. De betere horloges gaan naar Sotheby e.d. de eenvoudiger horloges komen hier terecht.
succes
kijk eens bij www.deeland.nl
dit is veilinghuis De Eland
stel je niet teveel voor, maar het komt kennelijk uit nalatenschappen. De betere horloges gaan naar Sotheby e.d. de eenvoudiger horloges komen hier terecht.
succes
BTW…hoe zal het eigenlijk gaan met Sold???
BTW…hoe zal het eigenlijk gaan met Sold???
na die discussie met steiner zie je hem hier niet meer.
ik denk dat het daardoor komt.
Welkom Shiko, ik heb toevallig gisteren een artikel over je gelezen (in de nieuwste Watching?). Ik zal je bijdragen met veel plezier lezen.
He wat leuk, ik heb ook de neiuwste Watching hier liggen. Wist heel niet dat deze ook lid was op het forum! Zal zo dadelijk nog eens het artikel doorlezen. Welkom.
dag mensen. ik heb inderdaad een tijdje niet meer gepost. op den duur kwamen er nogal wat vragen mijn kant op en zag ik dat het erg veel tijd zou kosten om de interessante maar lange discussies bij te houden; door de drukte heb ik het posten toen maar even gelaten. inmiddels is er het een en ander veranderd en werk ik niet meer bij Sotheby’s. dit is tevens mijn laatste post hier en ik wens iedereen veel plezier met het verzamelen van horloges!
Dank je wel. Maar ze hebben in Geneve toch ook wel internet? Misschien dat je daar zelfs nog interessanter nieuws voor ons kunt vinden ?