Vorige week al even gepeild voor mijn nieuwe NA over een Speedy 50th anniversary.
Ik kon mezelf niet bedwingen en ben die avond nog tot aankoop over gegaan.
Tegen beter weten in mijn geluk eens op Catawiki gezocht en zo dacht ik; ook gevonden.
Voor een marktconforme (dus niet bodem)-prijs een mooi exemplaar uitgezocht en na wat heen-en-weer bieden uiteindelijk eigenaar geworden.
Vandaag kwam het pakketje binnen met jawel; allemaal gekke zwarte vlekken. De doos, het horloge maar ook alle papieren zaten helemaal vol met een soort inkt achtige substantie. Het was zelfs zo erg dat bij het passen er gelijk allemaal troep op mijn schone bureau lag. Ik zal jullie verdere details besparen.
Direct contact opgenomen met de verkopende partij die gelukkig zo sportief was het horloge terug te nemen. Maar hoe dit komt? Geen idee. De doos van het horloge zelf was van binnen wel helemaal vergaan maar zou dat de olie verklaren?
De volgende keer toch maar geen catawiki meer voor mij… verder zoeken op het forum dan maar?!
Lijkt alsof het pakket nat is geweest en zo het nepleer in de doos heeft helpen desintegreren, wat een zooitje! Je hebt mazzel met de meewerkende verkoper.