Pas nog even de “weg kwijtgeraakt” door mijn
Omega
Railmaster (39 mm) met stalen band weg te doen.
Heerlijk eenvoudige klok zondr datum met een
eenvoudige plaat en co-axiaal uurwerk.
En wat kocht ik terug? Een Baume & Mercier XXL
Hamption automaat op
krokoband/vouwsluiting…(!)… veel te veel
"dress"voor me.
Mijn moraal van dit verhaal: Doe nooit een
Omega
weg!
Klopt!
Sorry, nog een beetje zout op de wond… maar de
Railmaster had ik persoonlijk ook nooit
verkocht… De Baume & Mercier is wel een mooi
horloge, maar de Omega Railmaster is toch iets
mooier
Tja, soms waardeer je iets pas (meer) wanneer 't er niet meer is…
Ik heb zelf meerdere Aerospaces gehad en zodra er weer eentje werd verkocht of ingeruild had ik binnen 6-12 maanden weer de neiging om hem weer terug te kopen…
Dus de Aerospace staat bij mij op 1 in de “altijd spijt lijst”, ik heb nu de Advantage die jij beschreef, wereldklok!
42mm, lekker licht, backlight en mooiere afwerking, alleen de band heb ik vervangen door leer, titanium overheerste imho.
Verder heb ik spijt gehad van de verkoop van mijn eerste Sub, en met een Seamaster heb ik nog steeds een haat-liefde verhouding, zodra ik er eentje heb moet deze toch binnen een paar maanden weer het veld ruimen.,
En mijn jeugdsentiment, een Camel Trophy Chrono, weggegeven aan een vriend, nooit moeten doen maar gelukkig via Ebay terug kunnen kopen.
(Eventueel kan ik wel een foto posten van mijn Aerospace, op verzoek )
Ook veel spijt hier. Vooral van een Milgauss GV, Panerai 0000 Logo, Panerai Radiomir 287, Rolex GMT-Master II (2x), Breitling Navitimer 806 en Eclipse, Rolex Oysterquartz, IWC Aquatimer 3536 etc. etc.
Van veel heb ik het idee dat ik ze te makkelijk en te goedkoop heb weggedaan, wat het nog erger maakt. E.e.a. gevoed door haast en hebzucht.
Spijt, spijt en nog eens spijt. Maar de hobby gaat door en alleen zo kunnen er nieuwe horloges gekocht worden.
Ook veel spijt hier. Vooral van een Milgauss GV,
Panerai 0000 Logo, Panerai Radiomir 287, Rolex
GMT-Master II (2x), Breitling Navitimer 806 en
Eclipse, Rolex Oysterquartz, IWC Aquatimer 3536
etc. etc.
Van veel heb ik het idee dat ik ze te makkelijk en
te goedkoop heb weggedaan, wat het nog erger
maakt. E.e.a. gevoed door haast en hebzucht.
Spijt, spijt en nog eens spijt. Maar de hobby gaat
door en alleen zo kunnen er nieuwe horloges
gekocht worden.
tja, maar zo te zien heb je er wel telkens andere leuke klokjes voor in de plaats gekregen.
Nee, geen spijt. Soms is verkoop noodzakelijk en op de keper beschouwd, het zijn maar stukkies metaal met wat radertjes en wijzertjes erin tenslotte.
Het verkopen, zoeken en weer kopen maakt juist onderdeel uit van de hobby. Tuurlijk had nog steeds graag die rode sub, de 1675 en de 5513 Maxi dail en de Speedmaster 321 en de Broad Arrow en de Nomos Zurich en nog een paar andere klokjes in bezit gehad, maar soms kan dat nou eenmaal niet.