Horloge verkoop vraagje

Beste horloge liefhebbers,

ik heb een vraagje met betrekking tot de verkoop van 2 horloges. Ik ben een absolute beginner op het gebied van horloges en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben van plan om een Rolex te gaan kopen, ik twijfel nog tussen wat modellen.

Ik heb echter nog 2 horloges liggen, die ik liever kwijt wil omdat ik mijn “toekkomstig” horloge toch een stuk mooier vind. Plus dat ik het geld ook goed kan gebruiken voor de aanschaf van de Rolex. Één horloge is van het merk Armani en de ander is een Hugo Boss. Geen absolute top horloges, maar ik heb toch nog wel bijna 1000 euro voor betaald in totaal. De Armani is pas een half jaar oud, de Boss is slechts 2 maanden oud.

Nu was mijn vraag of iemand een plek kent waar ik beide in één keer kan verkopen? Ik heb namelijk weinig animo om via online marktplaatsen tientallen mensen in mijn huis te moeten ontvangen. Ik had er al na gevraagd bij de juwelier waar ik deze horloges heb aanschaft maar deze koopt niet in. Weet iemand een juwelier die dit soort horloges inkoopt voor een redelijke prijs?

Alvast bedankt!

:~

Oef, een juwelier moet er ook nog aan verdienen, dus een super sterke prijs ervoor krijgen is wat lastig. Meer kans maak je op fora met liefhebbers voor modemerken. Een hoop horlogeliefhebbers hebben weinig met horloges van modemerken (om welke reden dan ook). Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is wat ik denk.

Suc6 met je verkoop En met je aankoop. Wat voor Rolex heb je op 't oog?