Horloge verloren!

Een vriend van mij is zijn omega speedmaster verloren hier baalt hij natuurlijk enorm van. Het horloge is hem zeer dierbaar. Hij heeft een oproep op marktplaats staan (zie de link). Omega Speedmaster Professional Verloren-Gezocht-Beloning!!
€ 1.000,00
http://link.marktplaats.nl/m1235100515?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
Misschien dat mensen hier op het forum hun ogen open willen houden, mocht het horloge misschien ergens aangeboden worden. Bij voorbaat dank. Iedereen fijne dagen gewenst. :christmas_tree::christmas_tree:

6 likes

Wat een akeligheid. Laten we hopen dat hij het horloge terugkrijgt.

3 likes

Een wel denkend mens die dit vind meld dit bij de politie en zorgt dat dit bij de rechtmatige eigenaar terecht komt. Pijnlijk en erg naar, jammer dat dit soort foutjes vaak niet goed uitpakken voor de pechvogel.

1 like

Super balen.

1 like

Hoop dat het toch nog een goed kerstverhaal wordt.

1 like

Hopelijk was hij verzekerd. Zat er ook nog een laptop in?

1 like

De verzekering dekt dit niet, er zat ook nog zijn laptop, ipad en paspoort in, het horloge was na onderhoud door ferry naar zijn zaak gestuurd, daarom zat het in de tas en niet om zijn pols. Hij had zijn tas op de auto gezet om er toen achter te komen dat hij binnen wat vergeten was, wat er daarna gebeurde kun je wel raden, stom maar daardoor niet minder erg. De kans is erg klein dat hij nog iets terug ziet.

Aangezien zijn paspoort ook in de tas zat is het niet moeilijk om te achterhalen wie de eigenaar is, moet hij wel door een eerlijk iemand gevonden worden! En daar ontbreekt het tegenwoordig wel een beetje aan.

Wat een nachtmerrie. Ik weet niet of dit verhaal alleen op marktplaats staat maar op andere social media (bv. facebook/ twitter) heeft men groter bereik en meer kans door het delen. In principe dan. Succes!

1 like

Dat heb ik hem ook aangeraden.

Weinig kans na ruim 3 weken ben ik bang…

1 like

Ben er ook bang voor, maar niet geschoten is altijd mis!