Jules
18 oktober 2015 om 13:00
1
Hallo iedereen.
Wat vinden jullie nu de mooiste dozen of verpakkingen waar horloges in worden geleverd?
Ik vind zoiets wel heel mooi bijvoorbeeld
Omtrent dit onderwerp ook nog een vraag over de verpakking van de Oris Aquis date.
Ik vind op internet namelijk een aantal verschillende
Deze: Met duikershelm
En deze met ‘pouch’
Is dit recent veranderd? Of al langer geleden of ligt t aan t land waar je m koopt? Iemand hier meer info over??
(Edit, ik weet dat de tweede geen Aquis date is, maar als ik me t goed kan herinneren heeft een juwelier hier in de stad wel de pouch zitten bij de Aquis date)
1 like
Monaco
18 oktober 2015 om 13:07
2
Ik vind deze boxes altijd wel mooi
Zelf nog niet in de verzameling overigens.
2 likes
Panerai heeft ook mooie verpakkingen, al weten ze het bij hun limited edition modellen ook te overdrijven met enorme houten kisten voor een enkel horloge.
1 like
Ik kan dat juist wel weer waarderen. Net alsnbij. De lld. Hebbdannt gevoel n schatkist mee naarnhuis te zuilen
Gnik
19 oktober 2015 om 05:38
6
Ach. Bescheiden prijs, bescheiden verpakking…,
Ze hebben overigend nu wel wat mooiers dan die houten kistjes…
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/984BF3C7-318C-40FB-B131-058A5E852653_zpsvpowcexx.jpg.html] [/URL]f
De duikhelm is een oudere verpakking.
Elf.
Omega maakt er tegenwoordig flink werk van. Dit is de verpakking van de Speedmaster Pro:
4 likes
Monaco
19 oktober 2015 om 08:35
9
Tja, Omega wil graag in het vijvertje van Rolex vissen, dus stoppen ze een 3k horloge in een doos van 1k zodat ze er 4k voor kunnen vragen.
Een doos van 1k? Daar is Kelly van der Veer jaloers op!
2 likes
Je moet vd horloges houden. maar de dozen zijn wel geweldig
Wie weet er nog een paar gave
Dan verdient dit niet de schoonheidprijs vergeleken met omega of Jacob&co
Beide zijn oude verpakkingen
JohnWick:
XL
Die is voor platina. DD heeft de L