Horloge verschepen

Beste HF’ers,

Ik ben de laatste tijd wat aan het flipperen gegaan. Maar loop nu tegen het probleem aan dat ik geen doojes meer heb om ze in te versturen.

Hoe doen jullie dat? Maken jullie zelf iedere keer een doos? Ik kan wel naar de supermarkt om een doos te halen maar die zijn vaak zo groot dan meteen. Of is er ook de mogelijkheid om evt een stuk of 10 kartonnen dozen te kopen ergens?

groeten,
Koekoek

http://www.verzendverpakkingenshop.nl/verzendverpakkingen/brievenbusdozen

1 like

Twee kleine kinderen die vaker nieuwe schoenen hebben dan papa horloges. Doosjes in overvloed. :slight_smile:
En ik bewaar fijne, kleine doosjes inclusief bubbeltjesplastic.

Ik heb een tweetal horloges in de verkoop, neem ze af en je hebt weer twee fijne doosjes. :wink:

7 likes

Ik spaar altijd de Big Mac doosjes op van de McDonald’s.

5 likes

Een klokje uit het verkoopgedeelte aanschaffen en hopen dat de omdoos de reis een beetje netjes doorstaat?

Nog bedankt voor de extraatjes de vorige keer. Smaakte nog best goed. Wil je de volgende keer de Maestro doen? Bedankt.

3 likes

Maakt toch niet uit hoe groot de doos is als je verstuurd? Als het maar onder de 10 kilo blijft dacht ik. Dan maakt het voor verzendkosten niets uit.

Doosjes opsparen die je binnenkrijgt, incl. bubbelplastic.

Of een rol ribkarton kopen als je van plan bent om veel te versturen met een rol bubbelplastic natuurlijk. Dan maak je steeds je eigen (brievenbus-)verpakking. Heb ik jaren gedaan, beviel goed.

1 like

Als het goed is, heb ik net de armida verkocht aan @anon50762135EV. Gewoon een doosje gepakt wat ik nog had liggen. Nu nog hopen dat het bij de buren afgegeven wordt.

7 likes

vergeet de schoenendoos niet :grin:

Vergis je niet in Ide, die breng je zo snel niet in verlegenheid hoor! :no_mouth::roll_eyes::no_mouth:

2 likes

Ik bewaar de verzend doosjes altijd maar soms zijn ze op en dan koop ik ze gewoon op het postkantoor.

groetjes Lenno

Heb een doorlopend probleem met dozen en vulmateriaal. Grote doos veel kranten en bubblefolie

Voor verzenden een doosje halen bij de slijter…

Ik koop gewoon veel gebruikt en bewaar de doosjes, ik heb stapels van allerlei maten in een berging onder onze trap. Vulmateriaal, indien niet te veel kunnen oude bubble enveloppen zijn, of los bubbelfolie, anders papiersnippers, krantenproppen…

Je bent niet gehuwd?

1 like

Jazeker, volgend jaar 25 jaar. :innocent:

:grin: