Horloge voor 24mm banden

Beste liefhebbers,

Na verkoop van mijn Panerai mis ik wel het wisselen van horlogebandjes.

Ik heb ze ook nog allemaal bewaard van crocobanden denimbanden handmadebanden tot aan zulustraps toe.

Wat ik nu zoek is een horloge waar ik ze weer op kan dragen. De maat van mijn banden zijn 24mm.

Kom maar op met suggesties …

Fijne dag !

Een Panerai lijkt me logisch? Wat was je redenatie achter de verkoop?

STOWA TO2 FLIEGER
Maar ik zou eigenlijk de Panarai terug kopen niks kan tippen aan die bandenswapper van 24mm.

2 likes

Volgens mij hebben de Florijn horloges ook 24mm.

heb hem ingeruild op een Submariner 116610 LV

1 like

Ook een mooi ding. Als je hem verder mooi vond maar niet de fondsen voor een andere Panerai wil stukslaan kan je een Magrette overwegen!

Daar heb ik ook aan zitten denken ja in die prijsklasse wil ik rond kijken …

Ik weet niet of Ko (bandenbaas) er op zit te wachten maar…
Het lijkt mij verstandiger om een horloge te kopen die je graag wilt en je bandjes te laten bijwerken.

ja misschien wel maar ik dacht er zullen misschien genoeg horloges zijn met lugs 24mm vandaar

Aha, duidelijk. Leef je uit :wink:

https://www.google.nl/search?q=24mm+lug+watches&oq=24mm+lug&aqs=chrome.1.69i57j0l5.4371j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

1 like

Aan zoiets kan je ook denken:


Wel is het aanbod met 24mm horloges relatief beperkt. Je kan dus ook overwegen om je bandjes te verkopen.

1 like

oke ja klopt maar het hoeft ook niet vandaag of morgen …en de banden verkoop ik liever niet door de
jaren heen zijn het er echt veel en er zitten echt banden bij van veel geld krijg ik er toch nooit meer voor terug …
dus een leuk horloge in de prijsklasse Magrette of Steinhart ect leek me mooi vandaar.

De seiko SUN heeft ook 24mm lugbreedte.
Misschien is dat wat voor je?

bedankt voor het mee denken maar die vind ik net wat te sportief …

1 like

Citizen ecozilla.

1 like

Zie ook lum tec voorbij komen …?

1 like

Jean Richard Terrascope

En natuurlijk Panerai

1 like

heel mooi maar boven mijn budget

Een hele vette citizen aqualand JP2000

Ook gaaf op leer, maar dat heb ik niet in die maat.

Budget van 150 tot 8 a 900

Heb nog een knappe Magrette liggen in brons