Horloge voor afstuderende zoon

kan ik me voorstellen, en toch is zo’n 1-wijzer IWC altijd indrukwekkend vind ik.

is de outlet collectie online te bekijken?

1 like

:grin:zowieso water (bier)-dicht dan…

1 like

De jongen is net 18, toch? Dat is nog geen vintage! :joy:
Maar waarschijnlijk wel goed betaalbaar en het wordt vanzelf vintage. :person_shrugging:

3 likes

Ik zou seiko citizen of tissot kiezen persoonlijk :wink:

2 likes

Frederique Constant CLASSICS INDEX AUTOMATIC

Mooie klassieker met blauwe wijzerplaat

2 likes

Ik kon alleen de 2 longines vinden helaas

Toe nou zeg,
ik zie allemaal dress watches langskomen en ander mooi serieus spul maar das toch niets voor zo’n jonge kerel,
een stoere duiker, een Astron, dikke Mudmaster en dergelijk is veel meer iets.

en idd bierdicht,

denk ff na voor je met een Junghans aankomt, das mooi voor over 30 jaar

3 likes

ja mooi voor een pensionada

Er staat een hele mooie aqua racer van tag heuer in het blauwe gedeelte voor €999!

16 likes

Goed onderwerp, ik ben zelf ook benieuwd wat de ervaren deskundige hier van maken. Succes.

1 like

Kan hij tot op zijn pensioen dragen. De TS vroeg specifiek naar het serieuzere werk. Seiko-tjes kan hij zelf naar hartelust kopen.

Oh, ik wist niet dat het zo duur mogelijk moest zijn,
ik kreeg het idee dat ie iets zocht voor een jonge net afgestudeerde kerel.

maar goed
ik was dan ook blonT

Junghans kan binnen het budget.

Nee ik heb gewoon gekeken op google bij hour passion roermond. Beetje naar beneden scrollen krijg je een regeltje link naar website dan blijf je weliswaar op de site van de hele outlet maar zie je die 2 aanbiedingen staan.

Bij die van mij hoef je inderdaad niet met een Mudmaster aan te komen, maar zo zie je maar, iedereen is weer anders. Mooi toch!

De Citizen NB1050?
JDM en van wat ik gelezen en gezien heb echt top kwaliteit afwerking voor het bedrag. Voor €400,- uit Spanje zonder invoerkosten op de mat. Heb je eventueel nog geld over voor wat anders moois :smile:.

7 likes

Daarom deze. Beach to boardroom! :wink:

6 likes

Ik neig ook naar een Nomos Club, nieuw via de bekende verkoopkanalen wel vrij dichtbij de 1000 euro te krijgen. Heerlijke all-rounder met een moderne doch klassieke twist.

1 like

Ik begrijp niet helemaal waarom je als je jong bent niet een mooi horloge zou mogen dragen.

Voor deze specifieke situatie: als student heb je iets nodig wat zowel goed werkt bij een tshirt als bij jasje-dasje. 45mm sportkanonnen met rood-blauwe bezels zijn dus bij voorbaat al niet handig.

Daarnaast is het handig als het een beetje tegen een stootje kan. Beter geen vintage en beter staal dan leer. En 100m bierproof is geen overbodige luxe.

De rest is smaakgevoelig maar daar kom je vast zelf uit. Er zijn gelukkig reeds ruim voldoende mooie suggesties gedaan.

2 likes