Horloge voor afstuderende zoon

Dito! Gelukkig ontvang ik mijn maandelijkse belediging niet voor hetgeen ik destijds geleerd heb :slightly_smiling_face:

1 like

Wat boeit het. Overigens is het niveau van het complete onderwijs incl. universiteit al decennia aan het dalen.
Vergelijk de hbs voor de gein eens met het huidige vwo, of de universiteit van 40 jaar geleden met de universiteit van nu.
Het ergst van allen is de pabo er trouwens aan toe.

1 like

Als ik zelf niet richting de vijftig ging zou ik met een “Ok boomer” gereageerd hebben. Kreet nog nooit gehoord.

2 likes

Ben ik een beetje blind of is deze al weg?

Wat wil die hele universiteit nou nog zeggen?
Zelf heb ik als bouwvakker nog op de universiteit gezeten.
Toen ik bij een dakdekker werkte.

8 likes

:rofl::rofl::rofl:

3 likes

2 likes

Ik denk toch verkocht 

Kan hem idd niet meer vinden

1 like

Volledige vierjarige HBO-opleiding is bachelor, op papier gelijk aan het eerste bachelorjaar van de uni.
Nou, vergeet het maar heb ik mogen ondervinden.

Kleine aanvulling. Deelnemers aan het mbo zijn tegenwoordig ook studenten.

1 like

Koop iets nieuws, niet pre-owned, tweedehands of vintage, behalve als je achtienjarige zoon iets met horloges heeft zien ze het gewoon als ouwe meuk. Zo heb ik zelf wel twee horloges overgehouden.:grin:

2 likes

Er is een wezenlijk verschil tussen een studie en een opleiding. In een opleiding, bijvoorbeeld een hogere beroepsopleiding, leert men het uitoefenen van een beroep. In een studie leert men een bijdrage leveren aan de wetenschappelijke kennis.

Het een is niet beter of minder dan het andere, het doel is enkel anders. Echter is de semantiek wel belangrijk. Als we geen gemeenschappelijk taalbegrip hebben wordt communiceren erg lastig.

Het begrip hoger opgeleid ook al een inflatoir begrip

Dit is niet waar. HBO bachelor van 4 jaar is in principe gelijk gesteld met WO bachelor van 3 jaar en daarom is er met een redelijk korte premaster te schakelen naar WO master.

De focus van HBO en WO is natuurlijk heel anders.

Heb t idee dat je geen idee hebt van moderne opleidingen

Bij promovendum zijn ze gewoon op zoek naar mensen waarvan de actuaris zegt dat ze een laag risico hebben op schade.

Die grappenmakers zouden nog beargumenteren dan mensen waarvan de postcode begint met een 9 hoger opgeleid zijn als ze daar centen aan konden verdienen.

1 like

Vroeger had “duurzaam” ook een hele andere betekenis dan tegenwoordig
. :smirk::wink:

Bij sommige studierichtingen heb ik daar toch mijn twijfels over.

1 like

Kan er wel een aantal bedenken die niets met wetenschap van doen hebben inderdaad. :slightly_smiling_face:

1 like

Nou, zit ik dan, met m’n beroepsopleidinkje
 :confused:

5 likes