Horloge voor alledag tot 200 euro?

Hallo,

Nu weet ik dat de meeste van jullie de ongelooflijk mooie horloges iedere dag gewoon dragen.
Maar ben graag voorzichtig met de ene automaat die ik heb, daarnaast komt dat ik de hele dag met zware dozen loop te sjouwen en ik zie mij geliefde Hamilton iedere dag dat ik hem om heb meer beschadigen.

Nu is de vraag, welk horloge merk heeft mooie klokken voor een prijs tot 200 euro?
Ik zoek een sportief horloge die wel een persoonlijkheid heeft.
Ter indicatie, ik heb:
Hamilton Khaki X-wind met bruin leren band (zonde om iedere dag te dragen)
Suunto X-lander (iets te sportief voor iedere dag en iedereen kan me met deze klok inmiddels uittekenen)

Laat de meningen maar horen!

Alvast bedankt.

Seiko 5 bv.
Het ultieme horloge voor dagelijks gebruik,zeer solide en betaalbaar.

Ja, als je graag onder de 200 euro wilt blijven, dan kun je wel een paar Seiko 5’s kopen. Dikke pret! :slight_smile:

Ik zou gaan voor een automatische Duiker of Monster van Seiko. Uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs. Je kunt ze ook nog laten modificeren waardoor ze een persoonlijk tintje krijgen. Kijk eens op monsterwatches.nl voor een mooi overzicht. Rob van Herpt is een buitengewoon aardige vent die persoonlijke aandacht koppelt aan een kwaliteitsproduct (Seiko)!!

Een Seiko SKX007!

Oke het is mij duidelijk het is Seiko dat de klok slaat!

Er zijn zeker een aantal mooie klokken die ik graag eens om mijn pols wil zien.
Monsterwatches.nl is op de rikketik dus misschien toch maar even gaan kijken.
Die Rob is wel een echte freek zeg! Leuk om te zien dat mensen zo’n ongelofelijke passie hebben!

De vraag is wel of ik het Seiko-virus wil hebben:-)
Verder natuurlijk super klokkies.

Beste JP,

Ik denk niet dat je voor die prijs meer horloge kan kopen dan een Seiko Monster inderdaad.
Ik draag mijn Monster mod bijna dagelijks. (Monsterwatches is trouwens een prima tip)


Als het niet met de orginele stalen band is…


dan is het wel met rubber.


Of met NATO.

Groeten,

Stefan

Je kunt natuurlijk ook voor een Poljot gaan. Misschien toch wel iets aparter dan Seiko en technisch ook niet verkeerd.
Meestal wel handopwinders.

ik zou gaan voor een seiko monster voor alledag en sportief en een seiko 5 voor netjes, samen 200 euro !

Een Seiko monster is niet voor iedereen zo aantrekkelijk.

Ik ben een groot fan van Seiko, maar de monster ziet er in mijn ogen te grof uit.
De andere duikers (automatic) zijn net zo sterk en groot maar zien er een klein beetje verfijnder uit.

Daar zit wel wat in.

Misschien is deze
http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6388
iets voor je? Ligt iets boven je budget, maar dan heb je ook wat! :slight_smile:

Wel een mooi horloge maar niet de mijne zal ik maar zeggen.
Ik heb de samursai met witte wijzerplaat met zwarte ring gezien en die vind ik mooier.

De monsters vind ikook wat aan de grove kant.

Maar er zijn zoveel mooie horloge’s er komt er vanzalf een op mijn pad waar mijn hartje sneller van gaat kloppen.

Ik heb geen haast ofzo.
Ik heb 2 mooie klokken.

Alle adviezen zijn verder wel gewoon welkom.
Bedankt alvast voor de al gegeven aviezen!

Groet
JP

Ik heb je opening nog even teruggelezen, en eigenlijk lijken deze twee me wel wat voor je.

Blauwe Poljot Albatros

Seiko SKX031

Allebei dik onder de Eur 200,00.

Kijk ook eens naar de nieuwe Russen en in het bijzonder naar de Vostok Europe modellen.
De tijd dat russische horloges uitgerust waren met goede, maar weliswaar rudimentaire werken lijkt stilaan voorbij.

Nette afwerking, eigen werk (om het chicque te zeggen zelfs “manufactuurwerk”), geblauwde schroeven, solide stalen kast enz… enz… Ze hebben alles om aan jouw vraag te voldoen.

Kijk even op volgende links:

http://www.vostokeurope.de/vostok-europe-foto-galerie.html

http://www.kish.nl/rocket-2205045-p-130.html

En dat alles voor rond de 150 Euro voor de versie met lederen band en 190 Euro met staalband.

En wie weet krijg je nog een goede korting als je wat aandringt…:wink:

Vriendelijke Groeten,

Morse.

PS: ik heb er zelf zo een en weet dus waarover ik spreek.

Morse, Ziet er goed uit! Ik zet deze bij mijn optie 's!

Bedankt

Groet,
JP

Bij die goudkleurige AN-225 Mriya kan wel een derde van de prijs (-:
Jur