Horloge voor de dame aan mijn zijde

Ladies & Gents,

Jullie inbreng wordt op prijs gesteld. Binnenkort vier ik mijn eerste jaar samen met mijn lieve partner. Het steekt wel een beetje dat Miss Kwalitijd geen horloge draagt. Ik weet dat ze een Tissot PR100 lady met zwarte of donkere wijzerplaat wel mooi vind en dat is de richting qua looks, prijsklasse en kwaliteit waarin ik zoek. Voor ons 1 jarig jubileum wil ik haar graag een mooi horloge cadeau doen, inclusief gravure. Hebben jullie nog suggesties in die richting?

Bedankt voor het meedenken!

3 likes

Junghans heeft erg mooie horloges. Rond de 400 euro.

Een mooie Certina automaat.

Leuk cadeau, heb mijn vriendin onlangs een Longines Conquest Classic voor haar verjaardag gegeven. Tip: ga naar www.boumanonline.nl en selecteer links boven de dameshorloges. Je hebt dan keuze uit 2452 damesklokken en kunt je keuze verfijnen. Hier zitten ook plak- en modemerken tussen, maar ook het betere spul. Succes👍

1 like

Dit was mijn kados.

Ze vindt de Tissot PR100 Lady wel mooi, zeg je.

Dan is dat het antwoord op je vraag :wink:.

Als ze blond is zou ik haar geen Tissot geven.

misschien even een foto van je partner?

kunnen we wat gerichter zoeken :sunglasses:

Hamilton heeft ook een aantal mooie vrouwen horloges

Ik vind zelf altijd de Rolex Datejust 28mm met jubilee fantastisch mooi bij dames. Maar misschien is dat qua budget meer geschikt voor het tweejarig jubileum… In de tussentijd is de Bulova Super Seville een prachtig alternatief :slight_smile:

3 likes

Coupole Classic Automatic Ladies Watch

1 like

Is mijn vrouw superblij mee. De geblauwde wijzers zijn erg gaaf.

https://www.boumanonline.nl/horloges/seiko-premier-quartz-sxb429p1
Maar ik had hem uit Duitsland voor ik meen 269 euries…

2 likes

Wellicht een Tissot le Locle?

Mooie Certina of Junghans zou ik zoeken.
Leuke merken voor een goede prijs.

Mijn vriendin heeft ook niet veel met horloges. Al heeft ze wel een duidelijke mening over welke ze wel of niet mooi vindt.
Zelf vindt ze de Tag Heuer Aquaracer Lady erg mooi. Met parelmoer wijzerplaat. Maar die kost 1200-1500 en dat is een beetje veel voor iemand die er niet zoveel mee heeft.

WAY1413.BA0920

Of de Tissot maar dan met parelmoer wijzerplaat?

T101.207.11.116.00

Tissot natuurlijk😄!

Bedankt voor de suggesties! Donkere/ zwarte wijzerplaat is wel een vereiste, ze heeft ook niets met bling en parelmoer. Ook goudkleurig valt af. Certina, Rado en Junghans had ik nog niet aan gedacht.

Raymond Weil ook leuke tussen

Succes… ben zelf dol op de Cartier Pasha voor dames… maar die is met zwarte wijzerplaat niet echt mooi vind ik
maar toch

Ik kocht recentelijk een Cartier Tank voor mijn eega. Goud/staal. Ze is er helemaal lyrisch van.

2 likes

Klassiekertje hoor… voor mannen vind ik het niet het meest geweldige merk btw