Jullie inbreng wordt op prijs gesteld. Binnenkort vier ik mijn eerste jaar samen met mijn lieve partner. Het steekt wel een beetje dat Miss Kwalitijd geen horloge draagt. Ik weet dat ze een Tissot PR100 lady met zwarte of donkere wijzerplaat wel mooi vind en dat is de richting qua looks, prijsklasse en kwaliteit waarin ik zoek. Voor ons 1 jarig jubileum wil ik haar graag een mooi horloge cadeau doen, inclusief gravure. Hebben jullie nog suggesties in die richting?
Leuk cadeau, heb mijn vriendin onlangs een Longines Conquest Classic voor haar verjaardag gegeven. Tip: ga naar www.boumanonline.nl en selecteer links boven de dameshorloges. Je hebt dan keuze uit 2452 damesklokken en kunt je keuze verfijnen. Hier zitten ook plak- en modemerken tussen, maar ook het betere spul. Succes👍
Ik vind zelf altijd de Rolex Datejust 28mm met jubilee fantastisch mooi bij dames. Maar misschien is dat qua budget meer geschikt voor het tweejarig jubileum… In de tussentijd is de Bulova Super Seville een prachtig alternatief
Mooie Certina of Junghans zou ik zoeken.
Leuke merken voor een goede prijs.
Mijn vriendin heeft ook niet veel met horloges. Al heeft ze wel een duidelijke mening over welke ze wel of niet mooi vindt.
Zelf vindt ze de Tag Heuer Aquaracer Lady erg mooi. Met parelmoer wijzerplaat. Maar die kost 1200-1500 en dat is een beetje veel voor iemand die er niet zoveel mee heeft.
WAY1413.BA0920
Of de Tissot maar dan met parelmoer wijzerplaat?
T101.207.11.116.00
Bedankt voor de suggesties! Donkere/ zwarte wijzerplaat is wel een vereiste, ze heeft ook niets met bling en parelmoer. Ook goudkleurig valt af. Certina, Rado en Junghans had ik nog niet aan gedacht.