Horloge voor de vrouw

Hi alle HF’ers,

Nu ik wat tijd over heb, zit ik te kijken voor een leuk horloge voor mijn vriendin. Momenteel draagt ze een Daniel Wellington horloge. Echter vind ik dat het eens tijd wordt voor een “echt” horloge.

Hebben jullie leuke suggesties? Hieronder staan enige vereisten:

• Circa 32mm;
  • Leren of stalen band maakt niet uit;
  • Liefste Zwitsers horloge;
  • Max budget: €2000.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Jeroen

2 likes

Tudor heeft super leuke horloges in die prijsklasse. Dat is het eerste wat in mij opkomt. :+1:

1 like
20 likes

Dit ? ; Cartier Santos

1 like

Belangrijker is: wat vindt zij zelf leuk ?

5 likes

Mijn aanstaande heeft er afgelopen maand één gepreordered… Ontworpen dóór en vóór vrouwen. Swiss Made overigens :grin:

Inmiddels ook in grotere, genderneutrale, variant verkrijgbaar :slightly_smiling_face:

3 likes

Tudor black bay 32 of 36 wel iets boven het budet :wink:

3 likes

Tudor BB 36 heeft mijn vrouw ook en is er blij mee

1 like

Beste Jeroen, laat je lief toch gewoon domweg gelukkig zijn in de Dapperstraat met een DW. Probeer uit te gaan van haar behoefte. Jouw horlogeglans hoeft niet op haar af te stralen.

6 likes

Geef haar een hommage. Hebben vrouwen toch niet door :smile:

1 like

Laat haar kiezen wat ze wil …

Wie weet wil ze niet met 2k om dr pols.

3 likes

Als ze met een SKAGEN van 0,2 K tevreden is heeft TS 1,8K over voor een mooi horloge voor zichzelf :kissing_heart:

1 like

Ik lees hierboven berichten, die niet altijd even respectvol zijn voor vrouwen
Kom op!

2 likes

Ik, vrouw en daarbij eentje die het wél door zou hebben wat ze krijgt :wink: zou heul blij zijn als ik deze cadeau zou krijgen!!! Succes :v:t3:

5 likes

Breitling colt oceane

1 like

Is nu voor je vrouw of voor je vriendin?

3 likes

Ik heb laatst de longines conquest 29.5 mm gekocht voor mijn vriendin en die veel zeker in de smaak!!
En ruim binnen jouw budget :wink:

Hoe oud is je vrouw, en welk genre houd ze van?

Automaat vind bijna geen enkele vrouw interessant, dus probeer niet je eigen voorliefde aan haar op te dringen.

Succes!

1 like

Voor " de vrouw " :rofl:

3 likes

Misschien heb je hier iets aan?

2 likes

Mijn vrouw draagt best ‘stoere’ horloges waaronder een speedmaster maar deze vond ze helemaal niks! Gelukkig verschillen smaken maar ik kan me ook moeilijk voorstellen dat veel vrouwen dit mooi gaan vinden. :man_shrugging:

1 like