Horloge voor de vrouw

Er zitten hier meer mannen dan dames was mij opgevallen.
Wat niets uitmaakt voor mij hoor, we hebben de zelfde verslaving/hobby daar gaat het om :wink:
Dus mannen ben wel eens benieuwd naar jullie smaak/mening.
Wat vinden jullie nou super mooi om een vrouwen pols staan, of wat juist niet.

Ik draag zelf graag de wat grotere horloges, maar dan wel met een vrouwelijke twist.
Klein Glitter steentje of toch qua kleur (roze/caramel) vrouwenlijk.
Mijn man heeft daarin de zelfde smaak!
Die vindt de kleine fijne horloge niet mooi.

Ben benieuwd mag met foto, kan ik gelijk inspiratie opdoen, voor nieuwe aankopen.

14 likes

Cartier Tank of een Datejust

Een te groot horloge…

7 likes

Datejust zijn idd erg mooi. Daar had ik al naar gekeken.

1 like

Carrier Tank is idd sierlijk, dat zou ik ook nog wel kunnen dragen. Is langwerpig valt het minder klein voor het oog

1 like

1 like

ik ben bij vrouwen juist fan van de kleinere horloges.
Net zoals hierboven vind ik een Datejust max 36mm erg mooi.

Dit doet het ook goed vind ik.

Of in deze stijl,

2 likes

Dat kan duiden op een CO2 vergiftiging of door een paar dagen in de zon liggen.

Wat horloges betreft zie ik graag een stoere toolwatch bij vrouwen, zoals een Doxa of Submariner.

11 likes

Als budget geen issue is, daydate:

Anders datejust.

4 likes

Reverso of Tank. Nice!:ok_hand:

3 likes

Afgelopen kerst voor een goede vriendin gekocht.
Mijn pols als test vooraf :relieved:

Later :grin:

Mevrouw is er tevreden mee :sunglasses:

3 likes

Grappig, mijn vrouw heeft toen een Tank gepast en uiteindelijk is het toch een Rolex geworden (Oyster, geen DJ). Persoonlijk vond ik de Tank wel erg mooi staan, maar eerlijk gezegd hield het geen stand naast de Rolex. Toch denk ik dat die Tank er nog wel een keertje komt.

Wat ik persoonlijk wel sjiek vindt zijn de Tresors van Omega, in goud dan wel. Maar is meer voor een gelegenheid dan voor daily. Zijn ook mooi dun.

4 likes
3 likes

26C98F49-8151-4712-9E85-DB5DD5D9C79E
Deze draagt mijn vrouw en vind ik erg mooi staan.
Mvg. Bertjan

6 likes

11 likes

Ik vind groot of klein eigenlijk belangrijker als je relatief gaat kijken. Wat voor mij klein is, vind mijn vriendin groot. Zolang de lugs niet over de polsen vallen zit het wat mij betreft voor man en vrouw goed. Foto’s maken het horloge vaak groter ogen tho. Mijn vriendin draag 40mm, met amper lugs en lijkt kleiner dan een 37mm diver. Kortom, mag best body hebben bij een vrouw (van mij), maar het moet geen moordwapen worden om te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bell & Ross diamond eagle heb ik mijn vriendin kado gedaan. Apart, stoer, sexy en gewoon lekkah

1 like

Mijn partner draagt onder andere deze.

7 likes

Ik vind dat er niets mooiers is dan een vrouw met een Rolex Daytona. Zijn ook véél voorbeelden van!

3 likes

Omg totally.

Alleen waren deze niet heel klein.

5 likes

Kijk die ronde is erg mooi. Ook qua grote, ik ben dan niet van goud. Maar goed zilver is ook erg mooi.