Een van mijn kinderen heeft een paar jaar een klein quartzhorloge gedragen (analoog). De batterij is leeg. Er kan natuurlijk een nieuwe in, maar misschien is het wel tijd voor iets anders.
Hij moet om de pols van een 11-jarige (en ook hij leeft niet op een dieet van friet en suikerhoudende dranken…), dus al te groot kan niet.
Ik hoopte dat Casio een paar kleine G-shocks zou hebben, maar die zie ik niet - wellicht kijk ik er overheen. Waterdichtheid (hij zeilt) enz. is belangrijk. Goede afleesbaarheid, een alarmfunctie (heeft 'ie geen excuus meer om te laat ergens te zijn) zou ook mooi zijn.
Ik houd me aanbevolen! Advies en ideeën zijn van harte welkom!
De W96 serie. Zijn er ook in het blauw,goud en rood dacht ik.
Wat een erg leuke serie is voor kleine polsen is de LW202. Geen G-shock omdat hij 100m waterdicht is maar wel de looks. Geen Baby-G wat de meest jongens niet cool vinden. Diameter is 40mm dat scheelt toch 10mm met een DW6900.
Wanneer je kijkt bij de “gewone” digitale lijn van Casio moet je zeker iets kunnen vinden. De Kijkshop heeft soms ook goede aanbiedingen.
De grootte valt best mee, ik heb destijds voor mijn zoon een Timex duiker gekocht en die draagt hij dagelijks.
Zo ook een gsm horloge, erg leuk maar te groot.
Als zij op die leeftijd iets met veel mogelijkheden hebben zijn ze de man natuurlijk, dat is stoer, en hij heeft altijd gelijk als zijn klokkie radio controlled is natuurlijk.
wat dacht je van zo’n simpele tag heuer formule
1?
die kan je voor minder dan 100 euro van
marktplaats halen, en heeft hij toch een zwitser
En je kind voor l#l laten lopen met een nepding? Ik mag hopen dat een 11-jarige nog geen besef heeft van de waarde van dit soort dingen. Een simpele Casio zal op deze leeftijd toch nog prima voldoen…
Mijn zoontje (7) heeft deze nu bijna een jaar 24/7 om,
ding is echt niet kapot te krijgen. Leuk stoer uiterlijk,
ik vind het horlogeopvoedtechnisch leuker dan een digi Casio
Mijn zoontje (7) heeft deze nu bijna een jaar 24/7
om,
ding is echt niet kapot te krijgen. Leuk stoer
uiterlijk,
ik vind het horlogeopvoedtechnisch leuker dan een
digi Casio
Mijn zoontje (7) heeft deze nu bijna een jaar 24/7
om,
ding is echt niet kapot te krijgen. Leuk stoer