Horloge voor een 15-jarige knul zonder luis om dood te drukken.

Op je 15e al 8,50 euro per uur in 2002, dan wil ik ook wel eens weten wat je deed. Kan ik mijn kinderen later vertellen wat ze moeten gaan doen.

On topic: ik heb in mijn tiener jaren met een witte g-schok gelopen, veels te groot voor mijn baby-polsjes, maar ach niemand op school had toen verstand van mode. Het was wel een heel fijn horloge en met plezier gedragen, dus misschien een 2e handse G-Shock op de kop tikken voor 75 euro?

2 likes

Casio Duro is een topper voor 't geld, maar toch ook nog een tientje of 6

2 likes

Uhhhh voor auto’s wassen en in een videotheek staan heb je niet zo’n kwaliteit nodig :rofl: om het weekend werken, doordeweeks 12 uur in de avonden. Vrije weekenden auto’s wassen van de videotheek klanten :+1: creatief zijn met de feestdagen; kerstkaarten opkopen en dan aan de deur verkopen en in- en verkoop van b-keus parfums op de middelbare school…

2 likes

Mij lijkt een G Shock hier de aangewezen klok.

Degelijk, binnen het budget, stoer.
en de keuze is reuze.

2 likes

Baby G dan

2 likes

G-shock a €40,-

2 likes

Tof dat ik eindelijk een leeftijdgenoot heb dat ook in de horlogewereld begint te stappen! Ikzelf ben ook 15, en ben een vintage horloge verzamelaar. Misschien is dat iets voor je zoon? Het zal wel een zoektocht worden, maar uiteindelijk zijn er best wel leuke mechanische duikertjes te vinden voor weinig geld.

5 likes

Zoiets is toch beslist mooi voor zo’n jongen.

1 like

Das voor dames of kleine kinderen.

Of een paar tientjes extra en koopt een mooie pro diver

Onverwoestbaar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

kon het ff niet laten

1 like

15 euro zakkie weed, 7 euro pakkie peuken, even naar de Mac 10 euro, hangen op straat, snackbar een tientje, petje van 30 euro, en 2 tientjes gaan terug omdat je die geleend hebt. Blijft over : een paar losse muntjes.
Zie hier het gemiddelde leven van een puber.

Ho wacht : een blikkie Red Bull voor in de bus naar huis.
En alles is op :joy:

19 likes

Ik heb veel, zelfs heel veel, G-Shocks gehad, waaronder exact jouw Mudmaster.
Vindt ie niks…
Mijn oudste zoon daarentegen wel, die griste een paar jaar geleden mijn recent (voor de handel) verworven zeldzame all-black Gulfmaster uit mijn handen en draagt hem sindsdien dag en nacht!

1 like

Opname uploaden or it didn’t happen. :slight_smile:

So de knetter, bij de pannenkoekenbakker?

Edit: welke pannenkoekenbakker want ik ken nog wel een restaurant waar ze hem al gauw het dubbele kunnen bieden…

Zo, als gezegd ben ik er eens lekker voor gaan zitten.
Wat een hoeveelheid reacties, zeg!

Zo nu en dan zelfs ontroerd geraakt. Nooit bij me opgekomen, maar zoiets is inderdaad een leuk vader/zoon-momentje dat hem wellicht ooit nog zal doen glimlachen als ik er niet meer ben.
Ook ik heb, naast warme herinneringen, het horloge van mijn overleden vader en koester dit voor de rest van mijn leven.

Ik mocht zelfs tot tweemaal toe een bericht ontvangen voor een geheel gratis horloge voor die blaag. Echt ongelooflijk, dit forum van liefhebbers.

Tot mijn spijt, @jurk, kon de Techno Marine hem niet bekoren. Ik moet je gulle gift daarom beleefd afslaan.

Zo ongeveer alles wat voorbij is gekomen laten zien, en verdomd… er sprong er eentje uit.
De Invicta Prodiver die @denvro voorstelde was een schot in de roos.

Laat ik nu zelf een hartstochtelijke hekel hebben aan deze repli… euh hommagemodellen. :wink:
Maar goed, dit hele topic was bedoeld om mijn eigen smaak te negeren dus we zullen 'm gaan bestellen. Maar geld bijleggen voor een Invicta kan ie op z’n buik schrijven. Geintje…

Bij dezen: Een welgemeende virtuele zoen op je kruin, @denvro! :kissing:

19 likes

Je bent pas een puber wanneer je 2 blikjes energy drank probeert af te rekenen bij de Aldi en je pinpas geweigerd wordt.

Vind ik

12 likes

Geen probleem!
@Ady nou… stuur mij een PB en hij komt naar je toe in een bubbeltjes envelop. :+1:

5 likes

Onverwoestbaar is niet helemaal waar.gisteren de pushbar vervangen… maar mijn zoon van 14 heeft deze van @Chillekasper en hij vind hem dik

9 likes

Mooie foto! :metal:t2::ok_hand:t2:

nou goed ze zijn wel gemaakt om veel te doorstaan. :grimacing:

1 like

Hahaha creatief :ok_hand: ben ook jong geweest, volgens sommige ben ik dat nog. keuzes keuzes

1 like