Horloge voor een 15-jarige knul zonder luis om dood te drukken.

Laat me raden, hij heeft wèl een smartphone die meer kost dan die jarenoude Motorola van mij van 125 euro… :rofl:

2 likes

Das zo subtiel dat het niet op te nemen is joh :sweat_smile:

1 like

Nee hoor, dit schud ik binnen 10 seconden uit mijn mouw. Vervang de euro voor de gulden, het petje voor een elpee, de Red Bull voor een biertje en tadaaaa : mijn jeugd als 15 jarige.
Oh, en ik nam nooit de bus. Fiets, lopend of trammetje 9. Die waren toen nog gratis :slightly_smiling_face:

2 likes

Neee, dat zei ik niet… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb het wat al te laag ingeschat, het blijkt €4,- per uur te zijn.
De Ponthoeve in het altijd bruisende Vianen. Prima pannenkoekjes!

1 like

Ah dat lijkt er al meer op. Niet bijster hoog maar ook niet slecht voor een 15 jarige.

De horeca zit momenteel in een veel te groot personeelstekort om minimumloon te betalen, mocht je zoon ooit van baan willen wisselen kan ik de horeca voorziening bij vakantieparken aanbevelen. Zelfde horeca werk maar een gunstigere CAO. Gewoon een tip uit persoonlijke ervaring.

En leuk dat je zo snel een horloge hebt kunnen vinden!

3 likes

Goede site, maar ik houd nu eenmaal van een gokje.
Net besteld via Creation Watches voor een wenkbrauwfronsende €52,- :face_with_hand_over_mouth:
In het gekste geval komt er een tientje BTW bij. :blush:
Levertijd 1 á 2 weken, heeft ie wat om naar uit te kijken…

3 likes

Goed bezig paps. Jij bent nu weer helemaal de shit :metal: haha alle gekheid op een stokkie; veel plezier ermee. Dat het maar een mooi begin mag zijn van een fantastische hobby

1 like

Nu nog foto’s van het resultaat als je zoon em om heeft! Mooi topic dit!

1 like

absolute knaller!!!

2 likes

Dat was duidelijk in de tijd van die ouwe Socrates. Tegenwoordig is het allemaal een stuk beter gelukkig.

2 likes

Het zegt juist meer over de ouderen. Naarmate je ouder wordt, word je geheugen selectiever, en vergeet je dingen die je liever niet meer weet. Zo vergeet je ook hoe je zelf was in je jeugd. Daarom zal dat gezever over de jeugd van tegenwoordig altijd blijven.

1 like

Hahaha, ja dat denk ik ook :sweat_smile: Ben blij dat ik bijna klaar ben met de opvoeding van door mij voortgebrachte jeugd. Mission accomplished.

2 likes

Tof!

Ik ben ook geen fan van replimages, maar moet zeggen dat ik deze nog wel een leuke eigen smoel vind hebben. En het is technisch een prima horloge waar hij lang plezier van zal hebben. Veel horlogehobby plezier verder samen.

1 like

Ik heb hier niets aan toe te voegen!! Heel mooi verwoord.

1 like

Nouja zeg, lees ik dit nou goed?

Jij begint met een belediging door Echotango’s zoon te betichten respectloos naar zijn vader te zijn. Zonder dat je een van beiden kent, slechts gebaseerd op de manier waarop die twee wensen te communiceren.

Daarna dient hij je van gepaste repliek, en dan ga je een beetje zielig doen?

Komop hey! Wees een vent en incasseer :)!

9 likes

Ik zou hem aanraden om bij de Jumbo achter de kassa te gaan zitten (dat doe ik als 17-jarige). Toen ik mijn eerste salaris kreeg heb ik moeten bellen of er toch geen fout was gemaakt, omdat ik dacht dat het veel te veel was. Toen bleek iedereen zo veel te krijgen…

Edit: om een idee te geven van hoeveel het is: als ik een half jaar niet uitga zou ik een Speedmaster Reduced kunnen kopen.

Edit 2: en dan werk je twee à drie avonden in de week

3 likes

Casio Duro Marlin Diver mdv-106

Of een Seiko 5. Genoeg keuze in 5jes. Zelf heb ik de Seiko 5 SNKL43. Veel horloge voor weinig geld.


3 likes

zoek eens op Starking of daar iets bij zit, zijn o.a. via Ali en Amazon te verkrijgen.


1 like

Dat vijfje is mooi inderdaad zeg

1 like