Horloge voor een 15-jarige knul zonder luis om dood te drukken.

Dat is een goed idee, maar als 15-jarige mag je nog niet achter de kassa omdat je niet met geld mag werken.
Maar als 17-jarige verdien je inderdaad een stuk meer.
Ik heb ook een zoon van 17, maar die geeft zijn salaris liever uit aan snelle cylinders, uitlaten en kappensets wanneer hij weer eens op z’n kin is gegaan… :blush:

Edit: Mijn complimenten voor je correcte Nederlands, de 17-jarigen die ik ken spellen worst met ‘dt’ en kat met een ‘u’. :blush:

5 likes

Die eer valt @Fate_Amenable_To_Change ten dele.
Ik koos ervoor om het beleefd te negeren, zoals ik dat ook doe wanneer mijn vriendin zonder rijbewijs mijn rijgedrag bekritiseert… :blush:

6 likes

Zakenmannetje!
Herken er wel het e.e.a. in. Ik stond 65 jaar geleden met een busje witte verf bij het postkantoor achterspatborden te verven voor een kwartje. De waarschuwing aan bezitters van een niet smetteloos spatbord: daar kunt u een bekeuring voor krijgen, was vaak voldoende :sunglasses:
Zelfs toen verdiende ik meer dan 2,75

3 likes

Yup, heb m ook gehad maar zelfs ik vond m al behoorlijk aan de maat… dus niks voor een 15 jarige die een horloge van rond de 36mm zoekt.

1 like

Heb ook zo’n exemplaar van 14 jaar… vind alles leuk wat ik draag… wil het ook allemaal ( :slight_smile: ) en heeft nu de keuze uit 4 waarvan hij er geen draagt want hij vind t vaak vervelend voelen aan zijn pols… zweten… klemmen… oftewel hij went er niet aan en doordat hij ze te snel weer uit doet zal hij er zo ook niet aan wennen. Dus wanneer hij weer eens roept wat hij ook een gaaf horloge vind, wijs ik m naar de 4 die hij heeft liggen… draag die eerst maar eens om te wennen… daarna komt die seiko duiker of wannebe rollie wel… :wink:

2 likes

Ohja, oeps, nu zie ik het :grin::+1:t3:

1 like

Als je voor de trage verzending hebt gekozen kan je idd mazzel hebben.
Reken trouwens wel op 23 euro want PostNL rekent nog fijn 13 euro voor de behandelingskosten boven op de BTW die je mag afdragen aan de douane.

Mijn SKX glipte er mooi tussendoor maar als je voor de DHL verzending hebt gekozen ben je zo goed als zeker van de BTW en behandelingskosten.

Fingers crossed! :crossed_fingers:

2 likes

Chinese meuk :confounded:

Waar de vader de zoon dan leert dat de instagram-influencer een ‘lekker wijf’ is. Zo praat je niet over vrouwen. Gewoon niet.
Moraalridder? Nope. Gewoon fatsoen. Heb ik geleerd van mijn vader.

Respect gaat altijd meerdere kanten op. Doe hip, krijg hip.

1 like

De jongen is 15 jaar oud, dat weet hij zelf ook wel.

Dan zou ik voor een automatische Seiko 5 gaan. Cool als je 15 bent en ook nog steeds cool als je ouder bent tussen veel duurdere horloges in je collectie. Aan Seiko 5 kun je geen buil vallen…

1 like

Lees even het topic, horloge is al besteld :man_facepalming:t2:

4 likes

Wat is het geworden?

Toch een Rolex

8 likes

:see_no_evil: sorry zie het nu de Invicta. Mooie keuze voor een leuke prijs :+1:

1 like

Ik leer mijn kinderen, zowel mijn zoons als dochters, om het beestje bij de naam te noemen.
(In de overdrachtelijke zin des woords, overigens, voordat ik straks ook nog eens word beticht van bestialiteiten…)

Een lekker wijf is een lekker wijf.
Ik ken zowel vrouwen die de term als complimenteus beschouwen als die er aanstoot aan nemen.
Ik schaar de Instagrammer in kwestie onder de eerste categorie, maar daar kan ik naast zitten.
Ik ken haar verder niet, dus mijn complimentje ging niet over haar karakter.

Wie zich in weinig verhullende kledij in wulpse poses laat fotograferen en dit ‘en plein publique’ tentoonstelt, mag mijns inziens gerust een lekker wijf genoemd worden.
Correct me if I’m wrong.

14 likes

Ik zal jou echt niet proberen te leren hoe jij je kinderen moet opvoeden.

Je geeft impliciet aan dat vrouwen die zich op een bepaalde manier kleden ‘vragen’ om complimenten of opmerkingen. Of meer. Dat vind ik alarmerend. Echt.

Iedere vrouw verdient respect, hoe ze zich ook kleedt, wat voor werk ze ook doet en of jij er een erecte klabanus van krijgt of niet. Maar hé, zo denk ik erover. Ieder zijn ding.

1 like

Van horloge voor je zoon naar,

Mooi forum toch :thinking:

7 likes

Ik zal het niet meer doen, maar het liep zo…

ON TOPIC

Als je zoon je raad vraagt om een horloge, dat is erg tof!

4 likes

Daar ben ik het volkomen mee eens.

2 likes