Horloge voor een 15-jarige knul zonder luis om dood te drukken.

@echotango mee eens, 130% …

“Wat een lekker wijf is dat zeg, jeemig, sóweehjjj …”

:stuck_out_tongue_winking_eye::smiley:

3 likes

Oh ja, voor de ‘correcte politieke aspecten’ hieraan, nog ff …
“sorry, ik doe het niet meer, okay ?”

1 like

Zelfs mijn vrouw noemt een lekker wijf, een lekker wijf.

6 likes

Ik vind lekker wijf zo neerbuigend, dat is mijn bescheiden mening hoor.

1 like

15 jarigen 2,75 per uur?! De jongens in mijn vulploeg verdienen toch gewoon €4,75 per uur… Het verbaast je hoeveel ze bezig zijn met horloges! Geheel terecht verklaren die jongens me nog voor gek dat ik met een Speedmaster om naar m’n werk kom. Tot ik ze vertel ik ook net als ze gewoon als vuller begonnen ben 5 jaar terug.

On-topic, in Batavia Stad zit een Invicta store, waar ze regelmatig leuke aanbiedingen hebben! Als je in de buurt woont zou ik daar zeker even heen rijden. Gelijk een mooi vader-zoon dagje en de gelegenheid om te passen.

2 likes

Dat is wel het hele verdienmodel van zo’n instagram account. Geen reacties betekent dat er geen algoritmes dit account zullen oppikken, dus het er één dode boel blijft. Er zijn zat IG accounts die puur als doel hebben dit soort reacties te ontvangen. Foto’s van de derriere posten, vraagt niet om reacties om tot een concencus te komen bij etische dilemma’s of dieper na te denken over existentiële vraagstukken.
Er zit ook nogal een verschil tussen onderling een onbekend persoon een lekker wijf noemen en dit naroepen op straat naar de persoon in kwestie. Niet alles is meteen helemaal goed of fout…

Dit zet jij er toch echt zelf achter.

2 likes

Google geeft 4 hits, en alle 4 zijn horlogeforum :slight_smile:

3 likes

Google maar eens op “geen luis om dood te drukken”, dan vind je er veel meer. :wink:

3 likes

Aha! Inderdaad :slight_smile: Leuke uitdrukking, kende m nog niet.

2 likes

:grinning::grin::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses: Toppertje toch?

Ben alleen niet zeker van de maat.

1 like

Dag!

Zoals beloofd een fotootje.
Vandaag ontvangen vanuit het immer bruisende Singapore.
Ondanks de trage verzending toch onderschept door de douane, maar na €22,80 afgetikt te hebben mocht hij hem in ontvangst nemen.
(Overigens een ingecalculeerde gok, want de totaalprijs van €74,80 is nog steeds iets goedkoper dan de voordeligste via een Nederlandse webshop.)

Hij is er blij mee! :grinning: Alleen mag hij morgen even langs de juwelier om er een paar schakeltjes tussenuit te halen. Geen pinnen maar minuscuul kleine schroefjes, helaas kan ik er zelf niets mee.

Als gezegd ben ik zelf geen liefhebber van Invicta’s, maar eerlijk is eerlijk… absoluut niets mis mee qua afwerking en hij voelt echt degelijk aan.
Geen schroefkroon… :thinking: Iemand ervaring met de waterdichtheid?

Fijne avond nog!

15 likes

Dat is zeker geen verkeerd horloge en voor die prijs val je zeker geen buil! :wink:

Ik heb ervaring met geweld, waterdichtheid en zelfs temperatuurverschil.

1 like
2 likes

Tof! Leuk om te zien

1 like

Even Google :wink:

Zo zegt men van iemand bijv. dat ““hij geen luis heeft om dood te trappen””, wat betekent, dat hij heel arm is.

1 like

En voor special forces. Volgens Andy McNab, voormalig militair bij de Britse elitetroepen (SAS) had de baby-G de voorkeur ivm het formaat.

1 like

echotango please contact me about a HAMILTON PLEASE!!!

1 like

echotango i cant send you private message!!!

1 like

Dat kunnen alleen lekkere wijven.

2 likes

Yep, en TL-4 leden. Ik ben bang dat die Hamilton er niet gaat komen,ook al lijkt het een kwestie van leven of dood.

1 like