Ik zou zeggen dat het beter is om een kado te geven dat gedragen wordt in plaats dat het ergens in een kast/lade ligt.
WoW… de keuze is reuze !
Ik denk iets rond de 36-38 mm
Miss een horloge met swarovski? Bv Seiko of pulsar
Als ik mijn vrouw dit topic laat zien, dan moet ik @Bidle gewoon gelijk geven. Mijn vrouw heeft een gouden Casio & zo’n plat hip quartz ding… Laat ik zo zeggen, als ik de beginpost lees zou zij het zomaar kunnen zijn.
Ze heeft nog niks moois gezien in dit topic, want ze zijn gewoon niet hip genoeg.
Gouden casio is trouwens leuk & hip. Hou je nog genoeg over voor een dikke bon.
Oh ja, enige automaat van mij die ze tot nu toe wel eens pakte was de Seagull 63.
En mijn huidige Omega Aqua terra is ook niet veilig.
Kijk eens op de bay naar een Credor dames, die kosten vaak niet zo veel en dan heb je een zo goed als haute horlogerie cadeau…
Gouden casio is inderdaad de bom op het moment, mijn hipster schoonbroer loopt er ook mee.
Dus een gouden casio is een hip cadeau
En neem dat maar heel breed. Indertijd vertrokken twee collega’s van me naar de Raio (TS weet wel wat dat is) en omdat het heel fijne collega’s waren hadden we veel geld ingezameld voor een afscheidscadeau. Toen opperde mijn kamergenote ook horloges.
Ik wist toen niks van horloges maar heb daar een stokje voor gestoken omdat niemand een idee had wat degenenen die het kregen mooi zouden vinden. Uiteindelijk kochten we ereaders, die toen nog weinig mensen hadden.
Sowieso, al die kerels (mezelf incluis) die hier adviseren voor een dameshorloge zetten geen zoden aan de dijk. Ik denk dat voor een onderwerp als dit naar de dames onder ons moet worden geluisterd. Fijn dat TenebraeNoctis zich hiermee heeft bemoeid. Andere dames, want vinden jullie?
Kijk, daar word ik nu blij van. Het betekent dat ik dan wel niet hipster, maar toch gewoon hip ben. Nooit gedacht.
En ook @Sjoerd_K, @Klokkengek, @M_Singer, allemaal hip. RoaldR was ooit hip maar is nu niet meer hip want heeft hem niet meer.
Ik sla @HanDavinci en Candide (Hij ruste in vrede) even over, die vinden zichzelf sowieso hip of zijn hipster vermoed ik.
Dat is toch wel leuk
Dat is het ook.
Mocht ze er 1 willen zoek ik gewoon 'n nieuwe voor mezelf.
De Aqua terra 36mm wil ze wel in full gold…
Mooie horloges!,
Hmmmm klinkt niet onlogisch.
@mr_brakke ik denk dat je nu i.p.v. opheldering hebt nog meer verwarring hebt jij kent deze dame het beste anders een andere vrouwelijke collega die haar goed kent om advies vragen. Suc6 ermee
Gewoon een omega voor een goede collega
Mr is meester in de rechten? Geld zat daar
@mr_brakke Ik zou haar de ‘gouden’ Casio geven, hip & happening, en het resterende bedrag (wat nog lekker royaal is), in de vorm van geld beschikbaar stellen. Dan geef je haar ook keuze.
Er is ook een variant op die hele goedkope Casio Digital (type wf 91 nog wat, help even, mannen) met een ‘gouden’ frontje. Bij de Lucardi’s van deze wereld te koop. Ook erg leuk.
O dat veranderd de zaak indd gewoon creditcard mee geven en zelf een laten uitzoeken
De a500wga 9df