Horloge voor een collega !

giphy

4 likes

Bovendien doet een automaat hetzelfde :see_no_evil:

1 like

Precies, moest ook aan deze serie denken. Ik vond die ouwe lijn met vogelkooitje erg leuk.

Als mr (geld zat natuurlijk, Riddler heeft ons allemaal ontmaskerd :wink:) kan ik alleen maar zeggen: I rest my case.

Ik ben echt gek op foto’s van die bandjes, zou er dolgraag ook eentje kopen, maar ik denk dat je ze dan ook op een Rolex moet dragen en niet op bijvoorbeeld een Orient… Niet voor mij dus.

Blijf ze posten Han, ik word er vrolijk van.

1 like

Wat voor orient heb jij?

Drie stuks. Bambino, Sun & Moon en een bordeauxrode Neo 70s Panda.

Ach wat, plaatjes zijn beter. Hop, hop en hop:

1 like

Die bambino kan best op een kekke nato hoor

Ik wil sowieso geen lekke.
Maar het gaat mij vooral om een opvallende nato, zoals die Hawaii-kleuren van Han of die Batman-straps van @SwedishChef . Dat past vooral op een horloge in een wat hogere prijsklasse vind ik. Dan zit er ook een beetje ironie en durf bij. Maar misschien raaskal ik hoor, wie weet probeer ik het gewoon een keer.

3 likes

ja Chris, je raaskalt. Wanneer een 45 euro casio een ā€˜stijltje’ kan zijn, kan een mooie orient van (denk ik) 200 euro dat ook. zolang je zorgt dat er wat koperkleurige accenten ofzo in zitten die bij de indices passen zit je wel goed

2 likes

You know what to do.

www.chrono24.com/rolex

1 like

Kom er al lezende achter dat :

• het aan mannen vragen wat leuk is voor vrouwen wellicht niet effectief is;
  • het geven van een lijfssierraad erg persoonlijk is;
  • met het geven mogelijk meer in mijn eigen behoefte dan in die van haar wordt voorzien:
  • er erg mooie dames horloges zijn;
  • ik ook graag een gouden Casio wil;

Kortom, wat begon als een geweldig idee dreigt nu al te smoren in een boekenbon.

7 likes

Ik zit na te denken, maar wat draagt ze normaal?

Wat is quartz en hip?

Stuur anders een vrouwelijke collega op pad met het begrote budget teneinde een mooie (bijpassende) armband bij haar huidige horloge(s) te vinden.

Of een bon van de lokale juwelier. Kan ze zelf wat uitzoeken en je sponsort de plaatselijke middenstand ook gelijk een beetje :sunglasses: Persoonlijk zou ik het raar vinden als de werkgever van mijn vrouw haar een horloge of een stel oorbellen zou kopen. Wat moet die vent van je?! Niks? Hoezo koopt hij je dan sieraden?!

4 likes

Een Rolex kopen omdat je mooie nato daar zo goed op past… dat is een verdomd interessant concept waar ik rustig over zal nadenken.

1 like

Jeffrey stipt een heel ander aspect van dit probleem aan waar ik nog niet aan had gedacht, maar waarmee hij de spijker op de kop slaat.
Je werkneemster komt thuis met een horloge van 250 euro en zegt ā€œkijk, van mijn baas gekregenā€, tegen haar partner van wie ze twee jaar geleden haar laatste Swatch van 70 euro voor haar verjaardag kreeg.
Geloof me, ik heb minder verdachte signalen over het hoofd gezien. En ik ben nu single.

Waarmee ik absoluut de motieven van mr. Brakke niet in twijfel trek, maar gaat dat ook gelden voor de echtgenoot/vriend in kwestie?

2 likes

@jeffrey1984 heeft gelijk.
Bedoelingen zijn uiteraard goed en juist gericht op een fijne zakelijke samenwerking. Maar dit soort ruis moet je niet willen (riskeren).
Een leuke pen dan maar…

1 like

Montblanc!

Loonsverhoging mooiste cadeau !