Horloge voor een jager?

Groeten
Rutger

5 likes

En dat ding om de 30uur opwinden wordt je ook zat naar een tijdje :crazy_face:
Die gapende gaten tussen de lugs en kast (bandaanzet) is ook ruk bij Hami khaki field :grin:

Ik zie het als een klein meditatief rustmomentje. Ze hebben overigens ook gewoon automaten en quartzen mocht je niet van rust houden :wink:

Ik wil actie en dat meditatief rustmomentje doe ik wel tijdens het sporten :grin:

8 likes

Had toch wel iets beters van je verwacht Fate?

Oh wacht, kop deze er weer in :grin:

3 likes

Post deze effe in het groene deel zullen ze blij mee zijn :grimacing: ik jaag op stoute mensen en niet op dieren :male_detective:

4 likes

Geinige klok :blush::+1:

Grootwild of kleinwild?
Sinn3006 jagdhur is een toolwatch met maanfase.

13 likes

:ok_hand:

1 like

Volgens mij is het HF kapot…

Mensen komen met Longines, Seiko, Timex notabene, en ik zie toch duidelijk staan:

Sinds wanneer gaan we niet meer minimaal 50% boven budget met onze suggesties?!

6 likes

Prachtig hoor.

Ik zat al te denken: niet glimmend, groen en zonder geluid. Check, check, check, deze tikt alles aan (maar het zat dan ook al in de naam).

1 like

Beetje budget en stijl er tegenaan mensen…

13 likes

7 likes

aha! er komen hele leuke reacties en suggesties voorbij!

1 like

Precies.

Deze is groen!

1 like

Nou doe er wat mee! voordat ik op jou ga jagen min jong :laughing: :laughing:

Ik vind de Archimede leuker dan de Formex die je daar laat zien. Ten eerste is het een geharde kast met allemaal rondingen zodat je nergens achter kunt blijven haken in het struikgewas, ten tweede is het een mooi klein maatje en tot slot heeft het goeie lume.

Het enige wat ik me afvraag… Wat gebeurt er met de terugslag van een jachtgeweer bij het dragen van een mechanisch horloge? Misschien is een F91W wel het optimale. :slight_smile:

2 likes

En kan ook tegen een stootje, en als die beschadigd raakt is dat ook niet zo erg… toch? :rofl:

Niet zo veel, zolang je hem om je linkerpols draagt en je rechtshandig bent. of precies andersom…