Horloge voor elke outfit

Fraai maar chique?

Zat in zijn planning… woon werk motor.

Dus idd, connectie met klant maken…check
Motor hier, motor daar, motor zus, motor zo, mooi horloge he, motor in de zomer, motor in de winter, die sluiting is een sportsluiting, dubbel gezekerd IDEAAL OP DE MOTOR DUS…

Verkocht?

Eh, ja OK…

Geen woord meer geroerd over motoren…

1 like

Sub, altijd goed.

Aldus James Cameron.

:smiley::+1:

5 likes

Past niet alleen bij elke outfit, maar ook bij (bijna) elk budget :grinning::grinning:

9 likes

Zie geen verschil met de ook getoonde Subs en Tudors :thinking:
De 2500D is redelijk plat hoor.
Maar zou hem niet als chigue willen betitelen.

1 like

8 likes

De vraag van dit topic leidde mij naar de aankoop van een Explorer… die dus :blush:

Dit is voor mij de ‘alleskunner’ :slight_smile:

10 likes

De Explorer is toch echt de meest allround inderdaad.

9 likes

Deze dan maar…

9 likes

Any datejust

Ik denk de nieuwe Seiko Save the Ocean Graat white shark. Past bij alles, maar kost ook geen rib uit je lijf (kom op jongens, horloges van 1k+ draag je niet bij alles, daar doe je een beetje zuinig mee) en dus kun je hem ook prima dragen bij het verhuizen, klussen, zwemmen, achtbaan, kinderen naar de speeltuin, mudwrestelen, theater, bioscoop en etc.

1 like

Een vlekje aan de achterkant van de minutenwijzer is al drama…

2 likes

algemeen zijn wel ultieme afbeer horloges.

in de veelal praktijk waar, maar qua look blijft de explorer winnen.

Sja, kan best. Maar looks maakt niet dat een horloge draagbaar is bij alles. Je kiest je outfit bij je activiteit, dus je horloge ook, toch?

Ik kan me een topic herinneren waarbij je zelfs geen applaus kon geven met een Explorer…:wink:

2 likes

Ik zie veel horloges die toch aan de nette kant zijn. Ik denk inderdaad ook dat je met een metalen band wel aan de ‘veilige’ kant zit.

Ik zou zelf denk ik wel voor een witte/lichte dial gaan. Zwart misschien ook nog wel, maar dat vind ik toch minder met bruine schoenen.

Duiker zou ik sowieso niet bij alles dragen. I
Als ik een pantalon met shirt draag, vind ik een SKX of andere duikers niet passen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :).

1 like

Wat is dat voor horloge trouwens?

SUS 8F32-00B0

2 likes

Dat is waar, wat denk je van deze simpelere Seiko 5 SNK809K2? Cheap, dus mag wat ruwer mee omgegaan worden. Niet te druk, dus ook passend onder pak. Niet te rustig, dus ook geen enorme dresser… eigenlijk net niks, maar daarom juist zo makkelijk bij alles te passen.