Ha! Dat is wel een goede opmerking. Ik vind die Seiko in het echt trouwens toch wat tegenvallen.
Dit is mijn inzending voor dit topic en succes aan alle andere deelnemers. Deelnemen is belangrijker dan winnen
Ik vind het niks en heb hem zelf. Cheap dat zijn ze idd, ook aan je pols.
Mooi! En met die metalen band past die bijna overal bij! Zou je deze zwarte dial ook met bruine schoenen dragen?
Ik draag ieder van mijn horloges los van de prijs en of de gelegenheid. Ja, ook de Save the Ocean en ook de Speedmaster Ultraman of de auwe kloemel uit 1969. Daar zijn ze voor gemaakt en bedoeld namelijk.Ben overigens met mijn Seiko net zo voorzichtig of onvoorzichtig als met mijn kostbaarste Omega.
Hier kan ook prima een bruin leren band bij lijkt me. En op staal kan wel maar een leertje haalt hem wat op.
Veel alleskunners als de Sub, Explorer, Tudor, Datejust en Speedmaster zijn al genoemd.
Al kan ik mij voorstellen dat sommigen de Sub in een enkele situatie te sportief vinden en de Datejust soms te net.
Maar vergeet de Omega Aqua Terra niet.
Die kan naar mijn mening ook altijd en overal.
Dat staal is dan misschien wel lekker neutraal,
Maar ik associeer leer toch eerder met casuaal…
Rolex Explorer
En/of
Omega Speedmaster
Stijlvol, mooi, niet te protserig
Ik kies ook voor de Explorer (heb ik nog niet) of de Speedmaster (heb ik wel). Maar dan wel met een mooie leren band (geldt voor beiden).
Vind dit ‘klokje’ niet zoveel sportiefs hebben.
Ook overigens zie ik weinig voorbij komen dat echt overal bij past. Hoeft ook niet. Meesten hebben immers niet voor niets meerdere horloges…
Voor mij is dit de Panerai PAM088 (helaas nog niet in mijn bezit, maar wel mijn volgend horlogedoel):
Casual op leder
Sportief op rubber
Te combineren met verschillende kleuren straps naargelang de gelegenheid
300 meter waterdicht
Datum
En GMT functie…
Douze points.
De Aqua Terra is mijn eerste ingeving bij dit topic inderdaad. In ieder geval iets zonder cijfers en ongeveer deze kastvorm. Een DateJust of Seiko SARX zijn ook prima keuzes.
Rolex Explorer.
Maar ook Speedy, railmaster 39, Tudor blackbay 36, ed zouden n any occasion horloge kunnen zijn.
En n submariner of smp300 zou ook moeten kunnen, althans volgens 007
Rolex 1016