Veel plezier in het zwembad met je Speedy.
Grapje toch?
Nope, ik draag wat ik wil dragen en bij een goed (zittend) pak kom je overal wel mee weg
Kom zakelijk veel bij onze oosterburen en zelfs daar zie je een omslag. Weg met de oude conventies, Viva la revolución!
Modernere Speedies zijn 50m water bestendig. Wat mij betreft genoeg om mee te pootje baden.
Okay, van n duikplank zou ik liever niet doen door de hoge druk. Maar daar spring ik toch nooit v af. Dus wat mij betreft voor elke outfit.
@Alex1972 weet niet beter. Misschien moet jij hem eens jouw goudkleurige Seiko Turtle uitlenen…
Iedereen ontzettend bedankt voor de inzending, wij hadden nooit gedacht zoveel mooie kandidaten te mogen ontmoeten en zijn daar erg dankbaar voor.
De jury had dan ook een zeer moeilijk taak, was verdeeld en er is tot in de kleine uurtjes verwoed vergaderd…maar we zijn eruit!
Het is een keiharde competitie geweest en uiteraard zijn jullie allemaal winnaars maar er kan er maar 1 de beste zijn. We hebben gelachen, gehuild, er was verdriet maar ook vreugde!
Dames en heren: Het horloge voor elke outfit 2019 is geworden:…
Rolex Datejust, the most versatile watch 2019
Bedankt voor het deelnemen en we hopen u volgend jaar weer te zien!
Ha! Niet echt wat ik in gedachte had
Gedeelde eerste plaats voor mij. Datejust kan inderdaad, maar de sarb035 die we voorbij hebben zien komen is minstens zo versatile.
Inderdaad. Maar bedoelde de topicstarter met “1 horloge” ook bandenwissels…?
Lijkt me niet zo praktisch om voorafgaand aan elke wijziging van je omgeving ook een bandenwissel uit de voeren. Je houdt geen lugs meer over……
Klopt, in eerste instantie bedoelde ik dat niet. Maar er kwam al vrij snel iemand aan met zoiets als “staat goed op elke band”. Maar toen was het al te laat natuurlijk.
Ach, de mijne houdt van wisselende contacten.
Hoe vaak wissel je het bandje?
Ligt aan de kleur sokken die dag.
Bij een paar horloges toch wel minstens 1-2 x per maand.
Tja, als je zó makkelijk de eigenlijke bedoeling van je topic loslaat, dan houdt 't op…
Beetje zoals ik met mijn boxers, netjes!
Ja dit vind ik toch eigenlijk dé alleskunner, een dresser met 200 meter WR!