Horloge voor het leven; jouw keuze?

Een piaget

1 like

Als er slechts een horloge mag zijn dan is het er eentje die moet passen in alle situaties. Dan denk ik dat het toch een speedy wordt, omdat het een lekkere bandenswapper is en zich op die manier kan aanpassen aan veel situaties. Al is een Explorer ref 214270 ook heerlijk en naar mijn mening meer anoniem dan bijvoorbeeld een Sub.

Ooit gekregen van mijn ouders en daarmee mijn meest dierbare horloge.

16 likes

Jlc moonphase!!!

1 like

17 likes

Liever een daytona dan je sub? :open_mouth:

1 like

1 like

Zonder twijfel

De AP 26022OR.OO.D098CR.01

Rosé goud, 39mm en krokodillenleren; beter wordt het niet.

1 like

Jup, Daytona’s hebben iets magisch imo.

4 likes

Submariner. :back:

Jeetje wat een vraag … één partner voor t leven is voor velen al moeilijk … :rofl:

4 likes

Ik heb geen idee en gelukkig hoef ik er ook niet lang over na te denken.

Ik ben snel tevreden.

11 likes

Leuk topic zo met al die mooie foto,s

1 like

Zo zonde,… mooi horloge, maar dan wel zonder al
die complicaties. Gewoon lekker clean zoals die ontworpen is.

7 likes

Welkom hier. Ik draag mijn dagelijkse droom al. Omega Speedmaster Mark 40 (triple date). Mooie automaat met datum complicatie en iets kleiner dan de originele Speedmaster. Fijn voor dagelijks gebruik en voordeel boven de reduced series is dat deze ontworpen zijn voor deze functies, en niet de complicatie later toegevoegd hebben. De kroon en pushers liggen daardoor ook mooi op 1 lijn.

4 likes

Easy! Mijn Sub mag dan als enige overblijven. Geen straf.

6 likes

Mn 69er Speedy. Klaar :relieved:

2 likes

Dan deze:

Een hele goede allrounder, maar alles behalve anoniem.
De einzeiger levert me gesprekken op zoals een Rolex eigenlijk nooit zou doen (behalve met Rolex-kenners), maar zelfs deze is net subtiel genoeg om gewoon een mooi horloge te zijn.

13 likes

Wat een ontzettend gaaf model! Ik wist niet dat Meistersinger dit soort (semi)duikers heeft geproduceerd. Weet je de referentie toevallig?

1 like