Horloge voor het slapengaan

Wat zijn de horloges zonder het verhaal, de reis de we hebben gemaakt om het te verkrijgen. Of misschien wel een erfstuk met een verhaal. Ik ben benieuwd naar jullie horloges met een verhaal.
Ik trap af:

Dit was het horloge van mijn opa. Steevast als ik langskwam lag het voor hem klaar op tafel om om te doen als hij weg ging om te fietsen, biljarten, samen naar de markt met ons, en te kaarten met zijn kameraden. De laatste paar jaren was dit dus een onmisbaar deel in mijn beeld van mijn opa. Helaas is hij alweer anderhalf jaar geleden overleden. Het horloge is bij oma thuis in de la blijven liggen en na een tijd dacht ik er ineens weer aan. Oma lief aangekeken of ik het horloge misschien mocht dragen, en dat mocht gelukkig. Sindsdien een van mijn lievelingshorloges.

Wat is jouw horloge met eem verhaal? Ik ben benieuwd…

29 likes

Momenteel weinig horloges met een verhaal erachter.
Ik hoop volgend jaar een knaller te bemachtigen voor mijn 50e verjaardag!!!

Mooie herinnering!
Koesteren en nooit meer wegdoen!

Prachtig dat je blijkbaar een goede band met jouw opa had en dat je nu zijn horloge mag dragen. Is hij toch een beetje bij je.

Ik hoop binnenkort hier mijn verhaal over een horloge te posten, maar er wordt nog aan gewerkt. Is een horloge van begin jaren '90. Hoop dat ik binnenkort goed bericht krijg. Dan volgt mijn verhaal. Dus nog even wachten.

1 like