Of iets anders, dan anders:
Fortis Flieger F-41
Fortis Marinemaster M-40
https://www.fortis-swiss.com/watches/sky/flieger/flieger-f-41-liberty-blue-on-block-bracelet/
Of iets anders, dan anders:
Fortis Flieger F-41
Fortis Marinemaster M-40
https://www.fortis-swiss.com/watches/sky/flieger/flieger-f-41-liberty-blue-on-block-bracelet/
Andere hobby? Wat een onzin zeg, gelijk kappen met die onzin
Geintje natuurlijk, wat voor hobby als ik vragen mag?
Wel jammer dat die ver boven budget is, in mijn collectie toch wel het top stuk al zeg ik het zelf. Altijd nog even bewonderen voor ik hem opberg voor het slapen gaan
Motoren… heb net toegezegd op een motor dus kan niet teveel toesteken deze keer
Dat denk ik ook
Aerospace kan ik ook aanbevelen inderdaad,
Al denk ik de laatste tijd wel eens aan verkoop
De underdog van de BB’s zou ook zeker kunnen
Ow Jah dat is ook zo’n hobby waar bij je niet met een paar honderd euro klaar bent
Leuk cadeau! Ik vind de Longines Zulu Time in het groen/goud wel mega tof. De bestaande 42mm of de nieuwe 39mm. Ook de Fortis Marinemaster die @ABCSteed hier noemt zie ik voor het eerst en erg geslaagd.
Tudor’s zijn geen blijvers zoals we inmiddels weten. Misschien zoiets?
Je hebt digitaal geweld, een stoere duiker, ik zou een mooie allrounder toevoegen.
Nomos Club sport neomatik 37 (l2l 47mm), die zou je prima passen denk ik afgaande op je foto’s. Ook als 42mm met datum (l2l 53mm) te krijgen. De 37mm variant is met glazen achterkant net binnen budget, de 42mm zal je zelf due 500 moeten inleggen.
37:
42:
Alvast proficiat!
De Tudor Blackbay Pro is gaaf en binnen jouw budget wel verkrijgbaar (jong gebruikt in mint staat)
Give it a go!
Plaatje voor de sfeer:
Speedmaster reduced?
Ik ben momenteel wel gecharmeerd van CWC. Echte toolwatch met genoeg lume, historie, en een keer iets anders…
Blauwe lume en binnen budget, alleen wel 38mm:
En ik maar denken dat blauw een kleur is.
Hoe dan ook, ik vrees dat ik voor 3400 Euro bij horloges als de Nomos Club Sport in petrol kleur uit kom, en die voldoen niet aan je criteria. Succes met zoeken.
Je nam het dus té letterlijk… ik bedoelde dus eerder geen gekke kleuren ( rood - geel - etc) meer neutralere kleuren…
Ik zou voor een Grand Seiko gaan! Nieuw Quartz of tweedehands automatisch/Spring Drive!
Allereerst alvast proficiat met deze aanstaande mijlpaal. Ten tweede is mijn advies om iets te kiezen wat tijdloos is in respect dat meerdere mensen wat bij elkaar hebben gelegd om je dit te schenken.
Bij mij komen dan merken als Omega, Grand Seiko of Cartier naar boven maar er zijn wellicht ook andere outsiders zoals een Oris Big Crown met hun 403 caliber wellicht? €3000,- ~ 3500,- is een mooi budget en zeg nou zelf… Niemand heeft een horloge nodig van boven deze waarde.
Succes met de keuze!
Vandaar dat ik de hulp vn HF inschakel om mee te denken. Er is té veel keuze