Horloge voor m´n 30ste

Dan blijft ik bij de Club Sport Petrol.

Green idee of de clasp snel verstelling doet.

Van wat ik op yputube zag niet… want die nomos is wel knap

Staat een mooi bb pro te koop voor 3450 in het blauw ofwel nog 200 extra sparen en voor een bb39 jubilee gaan

1 like

Youtube :roll_eyes:

Ja die zag ik maar heb geen flauw idee waarom ik een gmt functie zou nodig hebben :man_shrugging:

1 like

Longines Zulu GMT?

Cool horloge. Longines spirit überhaupt een mooie lijn met kandidaten.

Seiko SLA073

Of gewoon een lekkere ‘marinemaster’

2 likes

Je collectie is behoorlijk sportief.
Misschien juist iets wat “dressier” voor erbij?
Anders stem ik op de dikke Seiko hierboven. :smiley:

Op de blauwe lume na kan deze qua dressier “out of the box” optie

Universal Genève Microtor
$2,221
https://chrono24.app/universalgenve/universal-geneve-microtor-ref-8101126-white-dial-with-integrated-bracelet--id29608552.htm?SETLANG=en_US&SETCURR=USD

Dat weet 90% hier niet als ze een gmt kopen😂

2 likes

Leuk vooruitzicht voor je 30ste verjaardag en tof dat je een prachtige aanwinst in het verschiet hebt. Veel mogelijkheden zijn uiteraard al genoemd.
Zou toch een BB Pro nogmaals willen noemen, en tevens de Spirit lijn van Longines nogmaals onder de aandacht willen brengen.
Voorts een afwijkende suggestie, tikje out of the box:

Kijk eens hier in blauw staat genoeg!

Die bestaan niet toch?🫣

1 like

1 like

Is zo’n Seiko SJE093 niet iets voor je? Zit alleen geen staal bij, maar het horloge is zo gaaf dat ie niet op staal hoeft wmb :grinning:

2 likes

Nee helaas :grimacing: aangezien de fxd geen staal heeft moet degene die erbij komt dat wel écht hebben

2 likes

Daar maak je een goed punt, maar anders had je deze wel overwogen toch?? Denk de mooiste seiko op het moment

Zou ik me moeten in verdiepen tbh… heb er nog niet echt naar gezocht die type seiko´s

Ga je schamen!!!

Mea culpa :man_shrugging:

Heb je Sinn al op je radar? Heeft leuk spul