Horloge voor mijn 5 jarige dochter.. Niet kopen, maar tekenen

Hallo iedereen,

Via deze weg wil ik jullie vertellen hoe ik mijn zondag heb gespendeerd haha.

Mijn dochter van 5 kwam met een plaatje van het onderstaande horloge naar me toe en zei “Ik wil net als jouw ook graag een horloge, mag ik dit Stitch horloge?”.

Zo trots als ik was dat ze ook een horloge wilde was mijn antwoord gelijk “ja hoor, tuurlijk lieverd”.

Daarnaast was het horloge nog eens geen 20 euro.

Maar nog voor dat ik hem kon bestellen, kreeg ik te horen dat ze wilde dat ik hem voor haar ging natekenen zodat ze die om kon doen.

Op de vraag of dat misschien niet kon, kon ik maar één antwoord geven… Tuurlijk wel! :lying_face::see_no_evil:

Na de nodige voorbereiding van papier, werkende viltstiften en een schaar kon het tekenen beginnen.

Ik merkte dat ik steeds fanatieker werd om echt iets heel moois te maken hahaha!

In eerste instantie vond ik het zonde om de wijzers erop te tekenen, maarja wat is een horloge zonder wijzers :rofl:

Uiteindelijk besloten de wijzers apart te tekenen en er los op te plakken… Net als de sluiting met “duikersextentie”. :wink:

De wijzers op 11:34 uur gezet omdat ze op dat tijdstip is geboren.

Mijn dochter vind het horloge geweldig en was helemaal trots met haar eerste horloge.

Uiteraard vind ik als horloge liefhebber dat een replica echt ‘not done’ is en uiteindelijk heeft ze besloten dat ze het “horloge” dan in haar sieradendoosje bewaard en we het origineel gaan bestellen :rofl:

Haar nu alleen nog leren klokkijken maar er zullen er hier op het forum genoeg zijn die hun horloge ook alleen maar om hebben als accessoire en op hun telefoon kijken om te zien hoe laat het is :wink:

Voor de mensen die niet zijn gestopt met lezen hieronder de foto’s van het tot stand komen van het horloge en het uiteindelijke eindresultaat.

Het origineel:

Mijn replica :wink::








142 likes

Voor een kind van 5 heeft ze wel smaak :slight_smile:

Dat wordt nog wat over een jaartje of 10-15…

2 likes

Super tof!

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Leuk en creatief! Ik moest het vroeger ook doen met de uitknipsels van het intertoys boek rond deze tijd van het jaar. Papieren GI -Joes die dan met elkaar de strijd aangingen.
Kan alleen maar goed uitpakken :wink:

2 likes

Heel leuk! :slightly_smiling_face:

1 like

Super gedaan

1 like

Wat een klatser!

1 like

Zei hij ten tijde van Sinterklaas.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mooi gedaan!

1 like

Echt tof dit. Leuk dat je dat gemaakt hebt!

1 like

Ach, dit zijn toch gewoon de mooie momenten! Dank, dat je dit met ons hebt willen delen!

1 like

Fantastisch zeg! Hoop mijn twee kids later ook de liefde voor horloges over te brengen.

1 like

Hahaha…top dag gehad denk ik

1 like

Heerlijk! Geniet er maar van want voor je het weet zijn ze te oud voor dit soort dingen…

1 like

Hahaha hartstikke leuk toch!

1 like

Erg leuk, mooi gebaar!

1 like

Wat ontzettend leuk! Smile on my face!

1 like

Heerlijk! Bedankt voor het delen!

1 like

“pap mag ik zo’n nautilus??”

2 likes