Na jaren van relatieve onbegrip over mijn fascinatie voor horloges heb ik vorig jaar haar een horloge cadeau gedaan. Een simpele Timex maar zij was er eigenlijk heel blij mee en droeg deze dagelijks. Vanwege een fiets ongeluk, gelukkig geen blijvend letsel, is dit horloge zwaar beschadigd geraakt.
Nu gaan we binnenkort trouwen en wil ik graag haar een nieuw horloge geven.
Haar voorkeuren zijn:
Leren band
Liefst quartz
een kleurtje (anders vindt zij het snel een oma horloge)
Wat @APMV zegt. Leuke horloges voor een zacht prijsje. Je zou dan zelfs, als je dat wil, een bijpassend klokkie voor jezelf mee kunnen bestellen. Misschien iets uit de Peanuts collectie. Nu met 25% korting met code SUNNY25.
Te verkrijgen in verschillende kleuren. Als je voor de meest neutrale kleur gaat kan je er karakter aan geven door er bandjes bij te kopen
Of anders een van de vele Seiko Lukia opties. Solarquartz, saffierglas en met radiogolf correctie functie! Er zijn vele andere opties, dit zijn slechts een aantal voorbeelden.
And last but not least: een SRP853, het favoriete horloge van mijn vriendin. Dit is wel een automaat, maar dan wel een kleurrijke automaat! Staat ook goed op een rode of zwarte lederen band.
Begrijpelijk en kan nog steeds, je gaat samen oriënteren en uiteindelijk kies jij later.
Anderzijds worden er diverse mooie voorstellen gedaan, maar jij kent haar smaak het best.
Succes met de keuze, en benieuwd wat het uiteindelijk geworden is.