Horloge voor mijn broer...

Ik denk dat ik verkeerd begrepen wordt. Ik vind de prijs zeker niet belangrijk, maar ik moet het wel in verhouding vinden… ik vind 1700 voor de Meistersinger teveel, ondanks dat hij prachtig is… weegt die niet op tegen bijvoorbeeld de nieuwe Longines moonphase a 2,1K of de FC slimline moonphase die nu bij Brunott staat voor 1800 (van 2800,-) met een manufactuur.

Hij zit wel erg in mijn hoofd… moet het alleen nog 1700euro waard gaan vinden… het is een limited dus weinig met de prijs te doen… ik weeg het dan af tegen andere modellen die ik dan voor iets meer geld eerder zou kopen vanwege bijvoorbeeld een manufactuur, etc. Dus voordatje een algeheel beed neerzet… bedenk dan wat je schrijft…

3 likes

Ok, Ik snap het. Verkeerd geïnterpreteerd en te snel geantwoord. Goede overweging om het van die kant te beredeneren.

1 like

Grand Seiko quartz? Ik lees net dat je broer net zo lief quartz draagt, en als hij weinig met horloges heeft is een quartz met een onderhoudsinterval van 50 jaar natuurlijk dikke mik. Die dingen zijn de rust zelve, en je kunt ze voor 1900-3000 kopen als je een beetje praat met de mannen van de boutique.

3 likes