Ik ben voornemens om voor mijn broer een horloge aan te schaffen als cadeau voor zijn prestaties van de afgelopen jaren. Hij heeft een bedrijf van 04 man personeel naar ongeveer 240 man gebracht en zijn hele ziel en zaligheid zit erin…
Hij is ook gek op horloges net als ik, alleen maakt het hem niet welk merk, etc… hij heeft gewoon verschillende horloges voor elke outfit… ondanks dat hij het kan veroorloven is zijn duurste een FC Quartz…
Nu leek het me leuk om te kijken naar een inzameling vanuit het personeel en mijn bijdrage uiteraard om een custom made horloge te kopen… hij houdt van strak, rustig en leren bandjes…
Ik kwam zo uit bij Holthinrich watches… super leuk, aangezien zijn bedrijf in de printing/multimedia is en Michiel natuurlijk 3D print.
Ik zou zijn bedrijf (Rotterdams) erin willen verwerken en iets van zijn lijfspreuken ofzo…
Iemand nog suggesties behalve Michiel Holthinrich met een budget van ongeveer 3,5/4k?
Als je echt iets bijzonders wil heeft @stefanketelaars misschien iets in zijn assortiment? Wbt custom made zou ik het zelf bij een gravering in de caseback houden.
Mijn suggestie is geen andere suggestie dan Holthinrichs, zeker gezien de associatie met printing en zijn voorkeur qua stijl! Ik hoop dat je een mooi horloge voor hem kunt vinden
Als hij het zich kan veroorloven, uurwerken en merken niets uit maken, hij genoegen neemt met een FC Quartz horloge… ik vraag mij dan af hoe groot zijn liefde voor horloges is en in hoeverre het hem ‘boeit’. Voor 4k kun je hele leuke andere cadeau’s kopen die misschien beter bij zijn wensen aansluiten.
wat Simba10 schrijft.
Heb een beetje het vermoeden dat een horloge meer van jou afkomt?
Weet je zijn wensen?
Reis een idee, kan ie even rust nemen na al dat harde werken.
Mijn diepste respect voor het behaalde resultaat van je broer!
Mijn suggesties. in de prijsrange die je noemt kom je inderdaad al snel bij mij of Michiel uit. Gezien hij van simpel en strak houd zou ik zeker een horloge van Michiel in overweging nemen!
Ik snap het niet. Wat heeft de prijs er mee te maken. Ik heb best een leuke collectie met horloges. Horloges van zeker €1000,- per stuk. Daartussen zit een Lorus horloge met achterop een naam en een datum. Paar jaar geleden gekregen van mijn vriendin en emotioneel is deze mij meer waard dan de IWC of Rolex.
Dit ruikt een beetje naar ‘kijk eens wat ik kan betalen’, maar onder de streep enkel van een soortgelijk horloge kan dromen.
Correct me if i’m wrong. Dat is slechts het gevoel wat ik hierbij krijg. Als je hem mooi vindt, KOPEN. Top horloge!